Üye adı:Bitirdiler_bizi
Kayıt tarihi:1 Şubat 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:510
Üye puanı:284
Takipçileri:39
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Sözlü müdahale yaptılar. bilakis toplayan mb dir. yanında birkaç hayatı kurtulmuşta sebeplenmistir. her reform dediklerinde bu sahneyi izleyeceğiz. sayet reformlar yapılırsa, tabela kaymaya başlar. yok reformlar yapılmazsa zaten sonuç fazlasıyla bellidir
smile_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Sözlü müdahale geldi. piyasa anında tepki verdi. türev piyasada, makaslardan dolayı kimse alamadı!
Serbest piyasada kim ve kimler aldı?
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Bu makaslar , göreceklerimizin yanında çerez kalır.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()dolar ın artmadıgına eminsiniz?
selinesk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()dolar ın artmadıgına eminsiniz?
selinesk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Üfe düşmeden, tüfe düşmez. şimdi birde faiz maliyeti ilave edilecek fiyatlara.
Ortadirek bitene kadar devam eder bu gidişat
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Enflasyonun, alım gücünün nereye gideceginide düşündünüzmü?
selinesk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Daha çok gider bu
Sıradaki gelsin:)))
Denge27 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Daha kötü günlerinde, hep birlikte göreceğiz!
Hızlandırılmış tur başlayacak
Umarım pompa fiyatları 3 rakama ulaşmaz.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()İhracata kısıtlama getirildi!
İhracat rakamlarına bakarsanız daha iyi anlarsınız.
atesank2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Bizim düşmanımız, dövizler ve fiyatlaması degildir. ne alırsak alalım parite si usd dır. mercimekde dahil bu parite ve fiyatlamaya. hatta yapılan yatırımlar dahi usd ile lanse edilir, milli gelir dahi usd hesap edilir! ky mi günah keçisi?
Bitirdiler_bizi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()İs.. veç halkı dolar ı en çok taşıyan ülke. dolarizasyon olarakta zirvede sayılır. ekonomileri ve alım güçlerine bakarsak, dolarizasyon pekte etiki etmiyor, onlara
ALICIKUŞ4270 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Batırel=batırır:)))
Yine çıkmış piyasaya
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Konu: usdtry
Her grafik çalışabilir
Beklenti dahilinde, peki bu grafik çalıştı diyelim, mamafih bu fiyattan usd alınabilirmi?
Serbest piyasada!
Bu yorumda burda kalsın, gün gelir buda lazım olurmu?
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Memlekette asgari ücret 17k
Anlatacaklarım bu kadar!
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Tek dolar ım yok. sadece baz param olduğu için takip etmeye başladım
Dolar alana, satana daima saygımda vardır
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Soysunlar bizi diyorsun. eyvallah zaten parayı dağıtacak yer arıyoruz
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Faizle dolar düşmez. faiz sadece bir geçiş sürecidir. bunu yazmaktan ben yoruldum:)))
İsterlerse faizi 70 yapsınlar, yinede fazla bir şey değişmez.
Ya reformları yapacaklar, ivedi Br şekilde ve baskılı kur rejimine geçecekler! Birde faizi düşürmesi var, piyasa bir daha yükselecek, her düşüşte
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Faiz daha büyük bir maliyet ve tembellikten başka bir enstürman değildir.
Denge önemlidir. bir yerde gayrisiz her şey yükseliyorsa sıkıntı büyük demektir. faiz vermedende bu tabela düşer.
Denge27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Aklın yolu bir ve tektir. bizim derdimiz tabela olduğu sürece asla parlayamayız..
nardolar için cevaplandı (yorumu göster)