Üye adı:ALICIKUŞ4270
Kayıt tarihi:21 Aralık 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2602
Üye puanı:340
Takipçileri:110
Takip edilen:7
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Ukrayna krizi gibi olağanüstü konjonktürel gelişmeler olmadığı süreçte Dolarda marttan önce bir hareket beklemiyorum. Şubat ayının başındaki zamlarla birlikte önce 14 lere doğru bir hareket başlasa da bu kısa süreli olacaktır. ASIL Hareketlenme mart ortasında olacak. O zamana kadar da onsta 1780-1880 aralığında inişler çıkışlar bekliyorum. Mart ayında abd faiz artışının da beklendiği gibi 0.25 olacağını öngörüyorum. Faiz artışının çok hızlı gerçekleşmeyeceğinin piyasa tarafından satın alınmaya başlamasıyla birlikte emtiada sert yükselişler görülecektir. Enflasyonist faktörlerin etkisiyle Ülke içinde dolar hareketlense de DXY de 97 yi pek geçmeyecektir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:27130,77 Nakit puanı var
T. Puan:27130,77 Gram & Puan birleşimi
Başarı:338. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Japonya artışa gitti. Hiç şarnsları yok. Faiz artırmak zorunda kalacaklar. Fedin faiz artıracağına dair bir söylenti bile panik satışları hızlandırır. Biz Türklerin korkmasına gerek yok bence. Çünkü dxy yükseldikçe dolar - TL de fırlayacak. Gram- TL de çok düşüş olmayacak. Belki kısa süreli bir göreceli düşüş göreceğiz. Sonra Dolardaki artışla dengelenecek.
asosyalherif için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Küçük bir tepki yükselişi sonra bir basamak daha aşağı iniş. Literatürde buna gösterip gösterip çakmak diyorlar. Aynı balık avlamak gibi biraz gel gel sonra hüsran. Maalesef dxy ve yen den kaynaklı satışlara devam. Keza sıkışan merkez bankaları da satışa yöneliyor.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Sabaha kadar yine iyi dayanmış. 63 dolar da tutunmuş. Ben bu sabah 59 doları göreceğimizi düşünmüştüm. Henüz şişman parmaklar çalışmadı anlaşılan. Ama eli kulağındadır.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Buyrun Halil İbrahim sofrasına. Bir hafta sonra geldik yine 60 dolar dip noktalarına. Korkarım ki bu defa 60 ları da kırıp kendini 57-58 dolar bandına atması muhtemel.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Kimse üzülmesin. Terste olanlar da üzülmesin. Her ne kadar onslar düşse de dolar - TL bu açığı kapatmaya adaydır. TL olarak zararda olmayacaksınız. Fazla değil 1-2 ay içinde dolar tl bi hayli yol alacaktır. Hatta kara bile geçebileceksiniz
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Kimse üzülmesin. Terste olanlar da üzülmesin. Her ne kadar onslar düşse de dolar - TL bu açığı kapatmaya adaydır. TL olarak zararda olmayacaksınız. Fazla değil 1-2 ay içinde dolar tl bi hayli yol alacaktır. Hatta kara bile geçebileceksiniz
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Şu zirveye çıkarıp da bir anda düşüş yapan adrenalin lunapark aleti Drop Tover 'ın inişi gibi sert bir dalışa az kaldı. Son 4 saat. Varan 19.00. Bakalım bugün 4000 in altını görebilecek miyiz?
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Merdiven basamağı gibi mübarek. 100 dolar 100 dolar iniyor. Her inişinde 1-2 hafta oyalanıp tekrar düşüyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Merdiven basamağı gibi mübarek. 100 dolar 100 dolar iniyor. Her inişinde 1-2 hafta oyalanıp tekrar düşüyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Mehmet şimşeğin ve merkezin yerine olsam elimdeki dolar ları bir ay içinde Altın a çeviri rim. Bu altın yüzde 10 daha düşer.
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Eğer tl dolar değer kaybetmeseydi gram tl şu an 5700 lerde geziyor olacaktı. Dolar bi nebze olsun zararı azaltıyor ona dua edin
Algorit123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Merkez Bankası Altın ları ons 5200 dolar larda gezerken sattı. Merkez Bankası nın karı bile yüzde 20 yi geçmiş.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Tepki alımları da işe yaramıyor. Desteksiz düşüyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Tepki alışlarını bile harcaya harcaya iniyor. Demek ki çok satış var.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Daha önce 27 mayısta da 71 dolar seviyesini bi yoklamıştı. 1 hafta aradan sonra yine bu seviyeyibugün sabah gördü. Diğer Emtialarda olduğu gibi Gümüşte de durum içaçıcı görünmüyor.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Katlıyorum hiçbirşey için kalp kırmaya değmez. Hele üç beş kuruş kazanç için hiç değmez. Herkese bereketli kazançlar dilerim.
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Çok güldüm. Daha satmazlar de mi? Biz alırız de mi?
alanyalı0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Amerika sattı peşinden sabaha karşı avustralya japonya hindistan çin sattı. Sabah da avrupa sattı. Söyleyin dostlar kim alacak da yükselecek bu emtia bilen var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ALICIKUŞ4270 yorumu ()Dillendirmeye korka korka söylüyorum ama Acaba 3500 ü bu aralar görsek milletin hali ne olur? Bayram önü mü bayram sonu mu?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ALICIKUŞ4270 yorumu ()1 aydır yaklaşık 160 milyar dolar lık çıkış olmasına rağmen dolar tl çok hareketlenemedi. Murat çıkışlar bi o kadar daha olabilir mi sence.