Üye adı:Bitirdiler_bizi
Kayıt tarihi:1 Şubat 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:510
Üye puanı:284
Takipçileri:39
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Bu defa mahfi hocamızla ayrı düşünüyorum. sebebi ise mb kuru bu bantta tutmak istemesidir. mamafih, faiz artsada kur bu bantta kalacaktır. altta 31.60 üstte ise 32.96 hareket alanını baya kullanacaktır. mb piyasa kapalı iken usd alıp, ons satıyor. piasa açık iken tam tersi işlem yapıyor. swap faizleri yüksek olması sebebiyle yakalanmıyor. her gün ve gece bu ters işlemi tekrarlıyor. Asya borsaları tl alana kadar, panik yapmadan izlemeye devam
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Çok şükür bu günümüze
Sizler nasılsınız?
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Selamünaleyküm
Kardeşlerim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()33.72 iğne site rakamıda doğru, kardeşim
atesank2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Bu yazdıgınıza gerçekten, kendiniz inanıyormusunuz? samimi bir şekilde soruyorum!
Trout için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Baya erken alınan bir kısıtlama kararı! İhracat durmadı, kısıtlanmış!
Sen gülmeye devam, et
Boyka35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()90lı yıllardan bu güne
baskılanan tabelaya bakıyoruz. buda mb nin asri görevlerinden biridir. kur aşırı düşmesini istemiyorlar, düşşe dahi mb döviz alım ihaleleri ile piyasadan dolar toplar, bunun maliyeti daha yüksek olur. dikkatinizi çekiyormu, gündüz kurda fazla dalgalanma olmuyor. piyasalar kapandığı anda bir anda dalgalanmaya başlıyor. bunun bir sebebi olmalı? aracı kurumların makası ve durağan bir piyasa oluşumu için bir zemin hazırlıyor. piyasalar kapandıktan sonrada kazan, kazan başlıyor. nasılmı? Cevabı basit görebilene
Saygılar
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Milyon birinci, fahri ekonomi bakanı.. mız sizsiniz
Hoşgeldiniz, artık sizde ekonomistsiniz...
Yalnız_rehber66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Cevabını biliyorsun kardeşim
Ben yazsam, gelir sorarlar bize:))
atesank2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Mb harakirimi yapacak? 1000 bazla. Uçuk bir beklenti bence
Elvis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Kalbin sana doğru olanı hissettirir kardeşim
atesank2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Narkozu aldımı vücut, temizlemek çok zor oluyor malesef.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Her yorumu faiz olan , başka bir üye tanımadım.
Elvis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Paranın miktarı değil, alım gücü önemlidir!
Cakiii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Dahada sert tedbirler alacaklar. hep birlikte yaşayıp görecegiz
uraltay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Yürütülen ovp de işsizlik artacaktır. en kısa yoldan fiyat istikrarı harcatmadan
Para arzını kısarak, enflasyonu kontrol Altın a almaktır. sıralı reformlarlada taclandırılırsa çözüm kolaylaşır
Battlestone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Daha fazlada verecekler. yok vermez ise kendileri yapar işlerini:)))
Paranın alım gücü olmadığı için sanayicilerin bir çoğu dertli, dikkat edin verdikleri ücrete dertli değiller, elaman ve hammadde konusunda. çin modeli getireceğiz derken, bir çok Avrupa ülkesinden daha pahalı gıda fiyatlaması oluştu. arz ve talep karşılaşamıyoruz. bir çok gıda ürünün ihracatına kota getirildi. dolar yükseldikçe maliyetlerde ÿukselecegi için, bir rakamdan sonra usd süzülecek ve piyasa dengelenecektir.
Ovp surdürülurse bunu hep birlikte görecegiz
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Fazla coşkuya kapılma, üzülürsün faiz artmadanda usd düşer. yeterki istesinler, bu arada dev... olursa dolar ı tabela fiyatından satacagını düşünüyorsan, ümidini yitirme makası görünce, çarpıntın başlar! Demedi deme:)))
smile_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Ben yazarım, günü gelirse hep birlikte okuruz. görecegiz neler yapacaklar:)))
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bitirdiler_bizi yorumu ()Robot , algoritma ve mb sattığının Altın da, fazlasını yine topladı. bu sahneleri çokça göreceğiz. sayet reformlar yapılırsa, tabela ne olur diye her yatırımcı, hesabını yapmalı
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)