Üye adı:baha81
Kayıt tarihi:2 Mayıs 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3423
Üye puanı:804
Takipçileri:32
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Mayıs 1981
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Adam yapacağını yapmış, biz onun ve kahraman silah arkadaşlarının yaptıklarını bırak miraslarına bile sahip çıkamadık.
Etherium için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Murat sorumlu belli yaptığı belli, olan oldu. Artık bu saatten sonra karar ezilende, derse biz memnunuz daha çok ezilsin inşallah.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Kaç milyonluk ülkede 100kişilk bir lokanta, Cafe doldu diye bütün ülkeyi zenginve gelişmiş sanan var ya, kime ne diyeceksin...
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Onu alma bunu alma, neden geldik dünyaya, daha doğrusu neden çalışıyoruz neden kazanıyoruz?
Gömelim toprağa kendimizi kurtulalım o zaman.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Rakama bak, dün yine birileri zengin oldu galiba.
Zaten çok yükseldi yea
Yazan o tıroll nazlıcan ve Şelaleciler de kayıp :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Ölücüler şelaleciler boş mezarcılar doluşmuş gene, evett çok pahalı 1 dolar 1lira olmalı.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Biz bize yeteriz hocam, başkasına gerek yok :)
adım_gibi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Müdahale olmasa öyle bir geçer ki herkes baka kalırdı.
Kartal3232 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Çok ucuz işler bunlar, artık 16yı kesin geçti diyebiliriz.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Yapılıp yapılmadığını kimse bilmiyor ki, ama ortada bir sebep yokken günlerdir küt diye 20 30 kuruş düşüşler herkeste aynı şüpheyi uyandırıyor.
Barbekü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Süper bono falan diyorlar, o Bi çıkarsa mesai hiç bitmez, ama sonu ne olur, pek iyi olmaz gibi.
Ölücü_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()İki yudumda biten ayran 6 lira olmuş, içinde ne katkısı var belli değil. Bu paralara dolar bedava bedava.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Üsluba dikkat, seviyeyi düşürmeyin.
cryptex için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Gemi su alıyor bazıları da süper bono süper faiz peşine düşmüş, üç kuruş harram faizz alacaksınız diye gümbür gümbür batacak gemi nasıl insanlarsınız siz yahu?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()20 aralıkta idare eliyle terse düşenlerin felaketinin üstünde tepinenler, halay çekenlerde biraz tatsın zararı, sorun yok.
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Size hiç yakıştıramadım hocam bu yorumu.
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Çok büyük vebal alıyorsunuz, kesinliğini bilmeden milletin hakkına girip ytd yazmayın.
umut_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Enflasyon korumalı süper bono falan inş güldür güldürdeki gibi espri kaynağıdır, yoksa reelde buna kalkışan kısa zamanda topu atar ellam.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Onların vebali de oy verip destek olanlarda abicim, benim çok şükür o davranışım hiç olmadı, aksine burada bile sannsür yiyorum.
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()kkm'nin yükünü yine bizler gıda ile, mazot ile, fatura ile harçlar ile karşılayacağız. bu durum çok zoruma gidiyor.