Üye adı:baha81
Kayıt tarihi:2 Mayıs 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3423
Üye puanı:804
Takipçileri:32
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Mayıs 1981
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Şaka maka 30'u taban yaptı sanki.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Git ona sor herşeyiniz süper, yatın kalkın başınızdaki idareye oy verin falan der muhtemelen :)
moonlight007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Sana hayırlı işler usta, Allah daha çok versin.
ben konforluyorum.
devrimb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Yakarsa dünyayı garipler yakar, batırırsa hazineyi kkm batırır:)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Nasıl olmasın, al bu sabah gebzenin ortasında adam açmış dorsenin kapağını, içinden sel gibi afganlılar boşanıyor, kaçıp kayboluyor kalabalığa ne kimlik ne kayıt ne kuyut.
Bu ülke milli piyangodan çıkmadı beyler!
Bu vahamet ekonomiden bin kat beter bence...
Şafak2234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Ben bekliyorum da sizin yazdığınıza istinaden o gün telaşlanıp satanlar bir ton gibi zarara girdi, onlar ne olacak?
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Sadece ekonomik değil her anlamda reset olmalı ama
Şafak2234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Peki derinliği nedir bu suyun? Şahsi fikir olarak soruyorum, yatırım için daha sonra eleştirmek için değil yani.
MrOpen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()İkinci 20aralık kumpası mı, biraz tüyo verin :)
MrOpen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Ben 17yi görmeden öyle bir icat çıkarıcaklarını sanmam ama tabi şahsi düşünce. Asla ytd.
Şafak2234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Mesai bitimine süper bono açıklama muhabbeti mi
Şafak2234 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Bende aynı fikirdeyim, zaten bu saatten sonra arttırsalar ne yazar, olan oldu.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Murat kardaşım yarınki faiz kararı için yorumun nedir
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Konu: Milletin ocağına yine incir ağacı diktin Luci
Sadece onda mı?
Onun adı çıkmış en az10 kişi var ondan beter
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Ne oldu sizin 400ton Altın satışı?
Que için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Mannüplasyon yapmayın, milleti zarara sokuyorsunuz üfürüp üfürüp.
akhilal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()O tenzilatlı satışlar başladı galiba, koş millet yetişen alıyor :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Tam bir kolpacıdan akıl sormuşsun üstad, onun var oluş sebebi burada milleti tırollemek.
Hoş gerçi öyle üyeler daha iyi bura için, biz sannsür ve ban yerken geçen sevimsizin biri 400 ton Altın satılmış yazdı geçti, kadın diye mi kollanma başka bir şey mi var çözemedim ama eskiden bırakıp giden o gerçek anlamda üstadd üyeler yerden göğe haklıymış.
Özercemi077 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Yok emek, değer VS olarak söyledim. Yani onların işlerinde, fabrikalarında çalışıp yarı kölleliğe deavm edilir yani.
Alper44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için baha81 yorumu ()Parası bol arap ve yabancı fonlara satılırız olur biter kardeş, 100 sene gecikmiş olur, böyle akılsızlığın bir bedeli olacaktı.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)