Üye adı:Arkeolog06
Kayıt tarihi:9 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9683
Üye puanı:4602
Takipçileri:405
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
"Yanıldığını kabul etmek, yeni bir hakikatin fethiyle zenginleşmektir. Parçadan bütüne, karanlıktan aydınlığa geçiş. " Cemil Meriç
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Temeli olan her düşüşe bir açıklama getirebilirim. Geçen hafta Fed'den sonra metnin şahin olduğunu, başkanın belirsizlik yarattığını, piyasanın bunu hoş karşılamayacağını söyledim. Buraya kadar tamam. 61 desteğine kadar çekilme normal karşıladım. Buna karşın 61 dolar aşağısı benim boyumu aştı. Çünkü rasyonel bir zemine oturmuyor bu denli bir derin düşüş. İhtiyati elden bırakmadım ama ne kadar tecrübeli de olsan piyasa her zaman acemi çıkaracak donanıma sahip. Bu çok net.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()O nedir ki kardeşim, gümüş öksürse senin rakam gelir. :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ():) Yemek yedirtmedi dostum, bir baktım aşağı doğru akıyor. Kaşık elimde kalmış ben piyasada neler oluyor ona bakıyorum. Neden sonra kaşığı bıraktım.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Kardeşim bunlar böyle. 32 dişini sökerler adamın. Hiç merhametleri yok. HafazanAllah.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Benim ortalama son alımlarım ile 89 TL. Normalde iyi derim ama gözüm korktu ne yalan söyleyeyim. Bin bir yüzünden bir yüzünü daha gördük bu metalin.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Mart sonundaki düşüşe rahmet okuttu. Çok büyük manipülasyon var. Boyumuzu fersah fersah aşar. Ne yorum yapsan havada kalır. Paşa paşa bekleyeceğiz. Üç beş diş bıraksalar bari ağzımızda.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Hayırlısı olsun kardeşim. Harman olsun günlerin.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Çok sağ ol güzel kardeşim. Umarım paran gelmiştir ve alım yapmışsındır. Gelsin artık şu para. :)
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Ben dün baktım en son senin profiline, engelli olduğunu görünce ses etmedim. Özellikle gece seni arıyor gözlerim. :) Bereketli olsun, ben de tersteyim. Eve gidince bir hesap yapacağım. En son alımlarımı katmadım ama var birkaç TL. Buna şükür.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Çok sağ ol kardeşim. Haklısın ama düşüş uzadıkça hem sermaye azaldı hem de yorgunluk tavan yaptı. Sağlam bir tepki gelse hiç fena olmaz, bir nefes alırız. Soluksuz düştü.
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Herkesin bir yoğurt yiyişi var kardeşim. Yıllar önce dolar sayfasında muhalefet ettiğim için engellemişti. Yıllar geçti hâla aynı. :) Allah gönlüne göre versin.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Merhaba kardeşim. Hoş geldin. Engele takılma artık. Yokluğun hissediliyor. İnşallah dediğin gibi olur. Alım yapabildin mi?
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Ne hafta ama. Uykusuz kaldık, hiç bitmeyen bir düşüş. :) Ortalama güzel ama daha da düşmesin yeter artık. Gümüş almaktan bıktım. :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()90.99'dan verdi en son Nkolay. Ben de iki kilo aldım. Fazlasına cesaret edemedim, izliyorum. Bereketli olsun kardeşim.
GümüşlerinAdamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Çok haklısınız. Telefonu üç kez şarj ettim bugün. :) Bir tepki alsak hiç fena olmaz. Hayırlısı olsun. Bol şans diliyorum.
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Teşekkür ederim kardeşim. Çok haklısın. Her zamankinden daha fazla ihtiyatlı olmak zorundayız. TL'ye ulaşım çok maliyetli, sermayeyi etkin kullanmaya çalışıyorum. Engeli kaldırdım bu arada. Ne ara engel attım onu da bilmiyorum.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Teşekkür ederim. Ben de izliyorum. Ekran takibi yordu gün boyu, gece de devam etti. Bir ara vermedi ki düşüşe dinlenelim. :) Düşüş dönemleri hem güzel hem de aşırı stresli.
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()DK'de en son 91.52 TL'yi gördüm ve 1 kilo aldım. Düşüşün devamını düşünerek hareket etme zorunluluğu daha fazla alım yapmamın önüne geçti. İhtiyatlı olmak zorundayım.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()İyi hatırladın. Richy rich nickli arkadaş. :) Onlar kayboldu gitti kardeşim. Çok ayrılan oldu. Rast gelsin kardeşim.
Kenan_ankara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Rica ederim kardeşim. Çok geçmiş olsun, üzüldüm vallaha. Çok para. O zamanlarda TL'de çok değerliydi. İnşallah kat kat daha fazlasını kazanırsın. Ortalama makas 80 kuruş ile 90 kuruş arasında değişiyor. Eski makasları ara ki bulasın. İyice bozuldu.
Kenan_ankara için cevaplandı (yorumu göster)