Üye adı:Arkeolog06
Kayıt tarihi:9 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9699
Üye puanı:4605
Takipçileri:404
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
"Yanıldığını kabul etmek, yeni bir hakikatin fethiyle zenginleşmektir. Parçadan bütüne, karanlıktan aydınlığa geçiş. " Cemil Meriç
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Hindistan'daki gümüş kuyrukları haberlerini de ekleyelim. :) Kardeşim çok net bir bilgiye ulaştım. Yabancı bir yatırımcı paylaşmış. 1972/80 arasındaki boğasında düzeltme yüzde 42 olmuş. 2002/11 arasındaki boğada düzeltme yüzde 60 olmuş. İçerisinde bulunduğumuz düzeltme yüzde 55'e ulaşmış. Bu verilerden hareketle ons gümüş düzeltmenin sonuna geldiği görülüyor. Belki biraz daha sarkabilir ama aşağı yukarı en kötüsünü yaşandı galiba.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Çok haklısın. Güzel tespit. Yeni zirveler konusunda ben de seninle aynı fikirdeyim kardeşim. Onun biraz zamanı var. Doldur boşalt iyidir, aylardan beri yaptığımız bu zaten.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Aynen öyle, yeter ki olumlu haberler düşsün piyasaya. Başlarlar hepsi "Dokunmayın Şabanıma gariptir, dokunmayın Şabanıma öksüzdür. " Dıgıdık dıgıdık diye devam ederler. :)
GümüşlerinAdamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()@Veys2121 bak @GümüşlerinAdamı hesaplamış.
GümüşlerinAdamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Ben o kadar karamsar değilim kardeşim. Manipülasyon bu işin doğasında var. Üç beş haber düşer piyasaya, en karamsar analist bile tempo tutmaya başlar. Nihayetinde Ocak sonundan beri düşen bir ons gümüş var. Yer yer büyük tepkiler aldık, yer yer daha küçük. Bunda da benzer bir durum oluşur. O da bize yeter zaten.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Kardeşim 150 TL'den kaç gram, 128'den kaç gram aldın? Aynısı diğerleri için de geçerli. İşin içine vergiyi de katıp toplam aldığın tutara elindeki gümüş miktarına böl. Ortalama böyle çıkar.
Veys2121 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Dostum kolay değil, balyoz yedi onslar özellikle dün. Dünkü düşüş olmasaydı bugünkü verilerden sonra toparlanmayla 90 TL üzerini görürdük. Yatırımcı psikolojisini hedef alan düşüşler bunlar. Toparlanma biraz zaman alır. Hacmin artması için pozitif haberlere ihtiyaç var.
GümüşlerinAdamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Kaç gündür satış yiyen bir ons gümüş var. Hafta başında 97 TL'den 100 TL'ye çıkan ondan sonra ise aralıksız düşen ve nihayetinde gramda 83 TL'ye uzanan derin bir düşüş. Dileyen kolay 17 TL. Paraya bak. Burada para kaybından da öte yatırımcı psikolojisi büyük zarar görüyor. Yıllardır gümüş alır satarım, dünkü düşüş harbiden korkuttu beni de. Umarım aldığının yarısı verir de millet bir derin nefes alır. Ondan sonrasına ondan sonra bakarız.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Merhaba Zeyce, cevap yazdım düşmedi sayfaya. Nasılsın? Korku saldılar her bir yana. Daha da düşecek diyenler bir hayli fazla. Satıp kurtulma derdinde çoğu yatırımcı. Psikoloji alt üst olmuş durumda.
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Bereketli olsun kardeşim. Manevra iyidir. :)
GümüşlerinAdamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Dün öyle bir korku verdiler ki, kârı gören satacak. :)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Bugünkü yaşanan durumu bir de şu vereceğim örnekten dinle. Saat 15.59'da üç kilo kademe aldım 87.28'den. Saat 16.57'de 88.56'dan gönderdim. Daha da alttan alırım hem de az da olsa bir kâr almış olurum düşüncesiyle. Nitekim öyle de oldu. 86.50'den yerine koydum 20.30'da. Buna sevinirken bu kademe bile terste kaldı. :) 83'e kadar düştü. Piyasa çırak çıkardı dememin nedeni bu. :)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Kardeşim iz sürümün, piyasayı okuyuşun güzel. Söylemeden geçemedim. Daim olsun. Fikir alışverişi gibisi yok.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Temeli olan her düşüşe bir açıklama getirebilirim. Geçen hafta Fed'den sonra metnin şahin olduğunu, başkanın belirsizlik yarattığını, piyasanın bunu hoş karşılamayacağını söyledim. Buraya kadar tamam. 61 desteğine kadar çekilme normal karşıladım. Buna karşın 61 dolar aşağısı benim boyumu aştı. Çünkü rasyonel bir zemine oturmuyor bu denli bir derin düşüş. İhtiyati elden bırakmadım ama ne kadar tecrübeli de olsan piyasa her zaman acemi çıkaracak donanıma sahip. Bu çok net.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()O nedir ki kardeşim, gümüş öksürse senin rakam gelir. :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ():) Yemek yedirtmedi dostum, bir baktım aşağı doğru akıyor. Kaşık elimde kalmış ben piyasada neler oluyor ona bakıyorum. Neden sonra kaşığı bıraktım.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Kardeşim bunlar böyle. 32 dişini sökerler adamın. Hiç merhametleri yok. HafazanAllah.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Benim ortalama son alımlarım ile 89 TL. Normalde iyi derim ama gözüm korktu ne yalan söyleyeyim. Bin bir yüzünden bir yüzünü daha gördük bu metalin.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Mart sonundaki düşüşe rahmet okuttu. Çok büyük manipülasyon var. Boyumuzu fersah fersah aşar. Ne yorum yapsan havada kalır. Paşa paşa bekleyeceğiz. Üç beş diş bıraksalar bari ağzımızda.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Hayırlısı olsun kardeşim. Harman olsun günlerin.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)