Üye adı:yusupcuk
Kayıt tarihi:16 Kasım 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2384
Üye puanı:273
Takipçileri:59
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Yemin ediom sana 27/28 TL poltk aldığımı hatırlıyorum Türkiye ye yaptırım filan yapiodu ABD o sıralar kağıtta suç yok bizde suç gurt var duramioz
Yesilll75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dedin Allah için demedin demiomki gurt var bizde duramioz poltk iyi gitti onuda 500/600 arası dedindi
Yesilll75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()İyim abi sen nasılsın iyimisin
Bozoklu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Yeşil gız bi kağıt dide alıyım gız sağına soluna bakmayan para gazanayim biraz
Yesilll75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Benim nerem korhuluk gız benden yahisiklisini gördün mu hayatta ki bana korhuluk Dion
Yesilll75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Yatırım fonlari en başa geçmiş yaprakta bende yoktu alırken inşallah gazanin
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Aaa dur gız isgyo tavanmista zabah geri düşmüş parayı bitirdim biraz para gazanayim dedimde zor bunlar cebimdekinide alır
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Neden deyze o gruptan tavan olmayani secmisim isgsy tavan isyat tavan isgyo tüh neyse sağlık olsun
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Deyze gördün demi tavani bi harf ile gacirdim isgyo yerine isgsy alaymisim tüh
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Vay anasına yaprak süt 250 mi olmuş hayırlı olsun abi
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Evet abi hangısı o dediğiniz gacirdim yazının başını okumadım
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Link at pazarinda hasrudcugum bunu çıkar
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Mesala hangileri
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ütüolar beni abiii sorma
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Borls nasıl Murat abi takası iyiymiş
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ciddimi dion hakkaten bilanço kötü eee abi onceki dönemi 181 milyon zarar yazmış bu dönem kâr etmiş bununda pandemi dibi güzel işte 14.86 banvitin
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Murat abi banvit nasıl
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Naber Sen goinemi girdin
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı benide mihtar azaasi yapanmi:)
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Abi nasılsın iyimisin ne alsam elimde galio bu ara sorma:)
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)