Üye adı:yusupcuk
Kayıt tarihi:16 Kasım 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2384
Üye puanı:273
Takipçileri:59
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Pek bakmiyorum artık gardasım sen nasılsın ıyımısın
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Abi brksn sığ dnisa göre
Brksn 20 milyon lotta 22 TL
Dnsi 52 milyon lotta fiat 11
Brksn yarısı olması paralel olması gerektiği yerde
Brksn pandemi dibi 2.12 bedelsiz yapmış
1.05 sayalım pandemi dibini
Dnsi arz fiyatı 10.70 buda bedelsiz yapmış bunun arz fiyatınida 5.5 sayalım
Dnsi arz fiyatından bi gat çıktığı için burdan uygun
Bilançosuna sen illaki bakmışsındir brksn gecebilirde
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Yani abi brksn yarısı olmasi lazım lot olarak dnsi güneş enerjisi kendi çatısı içinmiş ek iş değilmiş ok
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Hangisi sağlıkçı dediğin
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Abi bu brksn ile eşit gibi başka kağıt varmi yanlız dnsi enerjide var sanırım
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Tamam abi
Abi tnztp 17 iken mpark ile eşleştirdim 85 di geri alım olmasına rağmen mparkta iyi gazandirdi
Mpark 85
Lkmnk 23
Egepoo 16
Tnztp 17
Civarıydı
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Aldim gardasım maliyete yakin
regional için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Cokmu aldın sen rodrg'yu tavandan hiç mi vermedin 53/54 üstü olumlu
Ya bak şimdi bu tarz kağıtları malii verii destekli bu fiyatlara gelmiyor sadece lot sayısınin az olması bu fiyatlara getirio dur panikleme
Nur30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Yükseldi kağıt yeni maliyet açısından
Peyzajcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Olabilir 400 tlden mi ne bedelsiz yapmıştı brisa %4000 2012 yılında brsani unut artık
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı bu vkgyo ruchani iş yaparmi
karlitoomurat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ondanmi yoksa piyasa pintilestimi bedelsize iki tavan verip hadi işinize gücünüze bakinmi dio
IDOGAN58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bugün endeks terletti ama ya normal yani
Nur30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Buyur gardasım tabiki
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Gine yükseldi demi dyoo kağıdın benle bi alıp veremediği var satınca yukselio
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Murat abi bu link bedelsiz açıkladı düştü ne dion bu duruma
karlitoomurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Günaydın dayı bol kazançlar
karlitoomurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Hasrud bu link neden taban oldu bedelsiz açıkladı hâlbuki
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Günaydın gardasım
regional için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Saolasın o zaman hasrud az sevion
Gözüne aydın rodrigo tavan:)
Nur30 için cevaplandı (yorumu göster)