Üye adı:yusupcuk
Kayıt tarihi:16 Kasım 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2384
Üye puanı:273
Takipçileri:59
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Temel değerleri bi tarafa bırakıp
Ben kötü yola düştüm abi uzaylılarin girdiği kagitlara giriom örneğin cusan
@Paradisee
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Him teşekür ederim bilgilendirme için abi Saygılar abi biraz cusan biraz dofer aldım
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Aleyküm selam abi evin tek oğlu gibi piyasada senedi az dolaşan kağıt evin tek oğlu gibi giymatli oluo
IDOGAN58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()İnsanda çızgımı birakiolar abi insan alacak bu kağıtları satarken hiç düşünmüyorlar
Agyo mu 45 mi nasıl buldun bu değeri
Pdd 4/5 denk geliyor GYO o değerde piyasada yokki varsada tek tük
Girişim sermayesi yatırım ortaklığı ile gyoo sektörünün pddleri düşüktür her ikisinde de kazanç sanırım duran varlık değerlendirmesinden geldiğinden olabilir
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()@ULAŞILMAZ_39 bu alt yorumda agyo aldım 5.8 den faiz garari geldi faiz arttı 6.40 dan 5.8 düştü sonra çok gizdim pdd 0 yakın düştü bu dedim bundan sonra ucuz kağıt almicam pazartesi günü dedim isbtr girecem dedim zart cuma gapanista bı gap iş grubu birleşme ondan sonra olan oldu kağıt 53 binden 880 bin gördü yaaa Murat abi oyle yani
yusupcuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()İş grubu söylenince aklıma isbtr gelio gendimi kesekli tarlaya vurasim gelio :((
Ne gitti abi ya
1 lotu 52 binden 700 bin offf
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Fonlar alıcı tarafta oldumuydu endekse garşın fren vazifezi görür abi ondan dedim ok
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()33/34 maliyetleri herhalde arzdan galma malları yok zırtolarin ctimi 2.5 milyon malı var
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bu yatırım fonlarının malı arzdan mi gelio takası güzel kağıdın
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ali abi borls bunun tekniği nasıl
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()10 numara hareketti helal olsun
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bak iyiki sende yaprak saplamışın 245 düştü
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Abi borls gelince bi incelermisin escar
Güçcüklügüne benzettim
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bu iş grubu neden çıkıo birleşme mevzusundanmi aceba ki camlar birleştiğinde perişan oldulardi o dönem
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Abi borls teknigi nasıl bu kağıtta iş var hissediyorum
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()İş gurubunu dutturdumda isgyo yerine
İsgsy yada isyat olaydi iyidi neyse
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dünyadan daha çok döner abi daha o vurdum geçtim senin gibi yeni bedelsiz yapti golayina galkmaz
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ortaklık yapısından dolayı dedim Ülker grubunun olduğu için
SamyeLii için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Abi bende fonetten %7 aldım gap geldi ihale aldi die
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Birazda gaşardir de malı iyi tanit abi
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)