Üye adı:yusupcuk
Kayıt tarihi:16 Kasım 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2384
Üye puanı:273
Takipçileri:59
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dvlt kurumlarını hep bu alio ne gadar iş alio bu pltur
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()19 milyon lota yaklaşmış aldıkları zaten 51 milyon küsur lot var
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bak şunda da borls maliyetleri 35/37 ha bire aliolar temedddu için değildir nerdeyse kağıt 10 lira geldi 50 kuruşa 10 lira hebaaa edilirmi
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Oyun için demiyorum çıktılar o zaman yatirim fonları 28/30 arası astordan hani diolar ya fonların aldığı kağıt durdugu kağıt çok gider die bende onlara uydum verdim onu diom
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Çok önce sattım onu epey oldu
Yesilll75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Sabah piltur aldım onuda verdim
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Hayırdır abi ya bohami bastın gizmion demi nazım geçtiği için takiliom gubrf bugün hacim zayif bugün zor işlem adedi filan yetersiz 80 milyona yakın lot var 2 milyon işlem olmamış daha ben bi gurcalim sana dönerim Mehmet abi saygılar
mehmetbaş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ali abi bu klimasanda büyü filan olmasın 2019 da 10 küsürmüş bu kağıt Allah' Allah'a
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Gaça gadar düşer abi gubrf eski göz ağrım tahminen
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()HSBC hesap actirdim beni yabancı sansınlar die
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()90 binlikde ben aldım abi parada yok yaw
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bu fonlarda bi acayip astorda 28/30 arası sattılar ne var ne yok bende bu itneler herhalde bişey bilio die verdim senmisin satan vay anasına 150 gördü kağıt
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Teşekkür ederim abi
Abi bu pltur beynamaz bi kağıtmi o kadar ihale aldı gitmio onun tekniği nasıl
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Temeddusunu beklicenmi abi
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bfren bedelsiz başvurusu ile bütün sermayesi küçük lotu az kağıtlar kalktı hepsi tepeden yariya indi piston flimzp 420 den 250 düştü sumas orma vsss bu grup işi değil emsalleri ile doğru orantida düşmüş kağıt intem yani
Melike_03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bize denk gelmez iyi grup
Paradisee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ben bu işten bişey anlamadım fonların maliyeti 35/37 arası şimdi bu adamlar 50 kuruş temeddu içinmi aldılar
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Cusanda stobu nereye gomali abi
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Abi birde cusana bakanmi
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bence doktada dibe yakin hocam
40 bedelsiz bölündüğünde
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)