Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20179
Üye puanı:5757
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: tobo akımına bizde uyalım..)

Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (2 ay önce) Cevap yaz
yazdıklarımın yanlış anlaşılmaması için... genel düşüncem gümüş buradan bir miktar daha düşecek... piyası yapıcı ben değilim tam olarak ne kadar düşeceğini bilemem.. ama benim hedefim ve grafikte gördüğüm ons 20,50-19,50 arasında... sonrasında onsta hedefim 37 dir... spekülatif bir harketle hızlı yukselecek ama nasıl olur bilemeyiz... bunlar benim düşüncelerim grafik incelemelerim ytd ...
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/8
ytd bu çıkışıyla gidermi bilemem.. ama normalde benim beklentim henüz gitmeyecekti...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dostum mrb iki grafiği aynı anda nasıl atıyoruz.. yardımcı olurmusun..
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #28426912 Grafik detay ve yorumları

kesinlikle vede kesinlikle ytd değildir...itibar edilmez..)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bu düşecek gibide durmuyor. dünkü seviyeyi geçerse direk 25,7 gidebilir.
ZGK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()merkez bankası faiz kararına kadar dövizde durman sadece ve sadece bir öneridir.. başka bilmem.. ama ne yaparsan yap borsafinans tan uzak dur o kesin.. ))
Zer123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar konusunda herzamnki gibi oldu... gümüş ons geleceği yere geldi şimdilik. burdan 24,0 kadar çekilme bekliyorum.. ons Altın da 1835-1825 civarına bir çekilme bekliyorum. sonrasında yukarı gitmesi en azından dünkü gördüğü seviyelere tekrar beklerim... rasyo önemli.. ilk etapta 74 sonrasında 73 ve 72 takip edilmeli.. ons dediğim seviyeler gelirde yukarı dönerse gümüş ons ilk etapta 25,7 civarına gider... oranın üstü yeni zirveler filan bende şimdilik yoktu.. ama belli olmaz piyasa yapıcı ben değilim... ve yazdıklarım sadece ufak bir bilgi olarak sende kalsın yatırım yapılacak bir bilgi değildir..
ZGK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()@admin üyeliğimi silermisiniz... çenemi tutmasını bilmiyorum olur olmaz rakam veriyorum. burdaki insanlara zararım olsun istemiyorum... eğerki benim yazdıklarımdan etkilenip zarar eden olmuşsa üzgünüm hakkını helal etsin..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar da tepe noktası 9,85 olarak düşünüyorumda. biliyorsun işte ben dolarda hep yanılmışımdır.. ))
ZGK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bugün bir miktar geri çekileceğini düşünüyorum belki cuma günü 7,70 gelir düşüncesindeyim.. ytd
Asican27 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #28405262 Grafik detay ve yorumları
1725 görebileceğimiz son dip olarak düşünüyorum..
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #28405233 Grafik detay ve yorumları
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu (2 hafta önce) Cevap yaz
ons ta 2 ihtimal görüyorum ya düşecek ya yukselecek.. )) ya burdan 1830 gidip 1725 civarına tekrar döner.. yada burdan 1680 civarına düşer... ons olarak 19xx -2000 ler daha bir müddet daha yok bendeki grafiklerde.. ytd.
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/4
bende böyle düşünüyordum.. hayırlısı bakalım..
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()tşrler.. bol kazançlar.
TANER_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()rasyo konusunda ne düşünüyorsunuz. 73.00 döneceğini düşünüyorum sizin öngörünüz nedir..
TANER_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben Altın onsta yukseliş beklemiyorum..1725 olarak düşünüyorum ama nihai hedef. 3-5 günde değil.. ama rasyo da düşüş beklediğim için bir miktar daha gümüş ons acaba yukarı gidermi.. bilemedim..(
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()rasyo biraz daha yukarı çıksa dediğim değilmiş dicem almicam.. tam dediğim seviyede kaldı.. burdan düşüş bekliyordum. ne yapsak şimdi..(
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()sabahki düşündüğüm seviyeler geldi.. hem rasyoda hemde gümüş onsta.. şimdide cesaret edemiyorum.. ben burdan bir adım daha yukarı gidecek düşüncesindeydim..(
1BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()bu ons burdan düşer 1727 son kararım.. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bana yine ters işlem yaptıracaklar.. ))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()borsafinansta bende engelli hiç birşey bildiği yok ve herkese akıl veriyor... dün akşam ben sizi zarardan kurtarmaya geldim dediğini dahi gördüm.. ))
yektatek için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: bu noktadan bir yerden birşeyler olur..

bu noktadan bir yerden birşeyler olur..