Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20179
Üye puanı:5757
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()grafiği açıp bakınız her büyük yukselişten hemen sonra büyük düşüş olmuştur.. yaklaşık 3000 tl yukselmiş bir dolar var.. düzeltmesi yuzde 30, 10,20-10,40 civarı beklenir. buralardan almak mantıksız..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()gümüşte 22-23 ons civarı geleceğini düşünüyorum.. gr olarak en dip kaç olabilir sizce . öngörünüz düşünceniz varmı.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: çalışma
şuanki durumla alakası yoktu zaten..)
Acemidi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: çalışma

çalışma
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: hiç bir şey ifade etmez..
hayır sanmıyorum.. yarın veya pazartesi gümüş onsta yukseliş bekliyorum..
SÜPHAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: hiç bir şey ifade etmez..
grafikten anlamayanlar için öyle.. :))
sirri35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: hiç bir şey ifade etmez..
ama bende hiç gümüş yok.. :))
Slymn21 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: hiç bir şey ifade etmez..

hiç bir şey ifade etmez..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: hiç bir maddi değeri yoktur..)

hiç bir maddi değeri yoktur..)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dostum ben bunu iyice kafalarına göre yaptıklarından emin oldum... geçen günlerde regrasyonda 2 saatlikte yaklaşık 2 katı yukarı atmıştı.. hani regrasyonun üst tepesi destekti genelde.. uzarda o kadarmı uzar... ( bollinger bandına bakıyorsun düştüğü zaman aşşağı veya yukarı uzadıkça uzuyor.. içhimoku 18,10 tarihinde bulut yeni kırmızı oldu normalde bu uzun soluklu düşüştür, .. ama sonuç 1766 dan 1860 yukseldi 1 hafta sonra... ( çok grafik inceledim çanak yapmış bazen kulpunu yuzde 25 sağa. bazen yuzde 30 sağa bazen yuzde 50 yakın sağa bar olarak kulp yapmış.. kulp yaparken kimisini yuzde 30 duzeltmeyle yapıyor kimsini yuzde 50... uzatmayayım bol kazançlar..)
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()eline sağlık..
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()paylaştığım grafiğim yoktu... yani günlükte hiç kırmızı mum yokki..9,60 ta biraz takıldı.. sonrasında yaklaşık 2 haftadır bütün mumlar yeşil günlükte ..
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar da 9,20 çok yuksek burdan girilmez..9,80 mi ordan alınırmı yaw..10,20 oldu burdan yukarısı yok..10,80 şişte elbet patlayacak..11,25 oldu ve şuanda 10,00 razı olduk. ((
ve şuanda düşebileceği en düşük seviye 9,85. -10,00 . ((
1BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar da 9,20 çok yuksek burdan girilmez..9,80 mi ordan alınırmı yaw..10,20 oldu burdan yukarısı yok..10,80 şişte elbet patlayacak..11,25 oldu ve şuanda 10,00 razı olduk. ((
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()iyide hiç bir tane direnç çalışmadıkı.. )) gitmediği tepe noktası kalmadıkı.. şuanda çizgi çekebileceğimiz tepe noktasıda kalmadı malesef.. ((
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()bir daha yorum yazman gerektiğinde bu benim üzerime vazife değil diyip yazma o zaman... her seferinde suçu ona buna atmakta sıktı artık... sen yazın iş yapma zamanlararında dolar yukseliyor diye faizleri artıracaksın... sonra dolar yukselirken kış ayında iş yok inşaat yok vs faizleri olmadık yere indireceksin. ve bunu muhalefete yukleyeceksin. bu akılalır bir olay değil...
Symlic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()yau/try yazıyorsa gr almışsınız.. satılabilir. yada yarını bekleyin ona bişey diyemem..
Bayan_Vera için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()ons larda yukseliş zaman olarak yaklaştı düşüncesindeyim. ama ben bir dip daha yapacağını sanıyorum bakalım ne olacak.. bol kazançlar.
Alpaslanoffical06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()enflasyon kalıcı faizleri artıracağız derse ons düşermi yukselirmi..
Alpaslanoffical06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()siz gr mı aldınız ons mu.. gr aldıysanız bence satılabilir elinize tl geçecek.. ons aldıysanız dolar a satacaksınız.. dolar şuan yuksek.. bir kaç zaman sonra dolar düşünce daha çok dolar alırsınız... ytd
Bayan_Vera için cevaplandı (yorumu göster)