Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20179
Üye puanı:5757
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #28353405 Grafik detay ve yorumları
ya buna diyebilirsinki ben çok düşeceğini düşünüyorum çizgiyi filan kırar aşşağı. yada yukselir vs diye bilrisinde çizgiyi görecen birazdan ne demek yaw.. hiçmi insan içine çıkmadınız... ))
Alparslan_6155 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (2 saat önce) Cevap yaz
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (6 gün önce) Cevap yaz
gümüş ons 23,2-22,7 civarına gelmeden yukseliş olacağını sanmıyorum.. ytd
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
sanırım aynen böyle olacak ... gümüş ons fed e kadar 23 altına düşerse daha büyük düşüş beklerim.. yok fed e kadar 23 civarında kalırsa muhtemelen fed ile yukarıya tepki verir bir kaç gün içerisinde tekrar düşer 22,7-8 civarına ve daha yukarı çıkar... ons altın için 1760 altına sarkarsa durumlar değişir.. ytd..
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
1760 geleceğini düşünmüşüm ve gelmiş.. şimdilik dönmüş. tamamen dönermi bilmem ama en azından hedeflemişim hedef gelmiş .. bunun nesi zoruna gitti.. ilk defa grafik paylaştım neden şefkini kırıyorsunki insanın.. senin gibiler her yerde her zaman vardır.. yorumu görünce engellicem..
Cesur_25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (5 gün önce) Cevap yaz
benim grafikte 1760 ın altı yeni bir dip denemsi demekir...
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
Cesur_25 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()neydi şimdi bu.. nesi zoruna gittiki..
Cesur_25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()çektiğim cizgiye değdiği an geri çekildi..
1BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #28352993 Grafik detay ve yorumları

ilk defa grafik paylaşacm becere bilecekmiyiz bakalım..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (6 gün önce) Cevap yaz
gümüş ons 23,2-22,7 civarına gelmeden yukseliş olacağını sanmıyorum.. ytd
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
sanırım aynen böyle olacak ... gümüş ons fed e kadar 23 altına düşerse daha büyük düşüş beklerim.. yok fed e kadar 23 civarında kalırsa muhtemelen fed ile yukarıya tepki verir bir kaç gün içerisinde tekrar düşer 22,7-8 civarına ve daha yukarı çıkar... ons altın için 1760 altına sarkarsa durumlar değişir.. ytd..
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()yürübe dolar yukarda rakammı yok.. ! ((
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bendede makasları açmışlar... diğer arkadaslar şuanda hala eski makas aralığı olan varmı..?
baskatiphuseyin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()zarar siyan olur..)
ZARAR_ZİYAN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()erken alıyorsun... şuan için onslarda sıkıntı var. uçacak kaçacak diyenlere aldanmayın.. gr olarak yukseldi ama dolar kaynaklı yukseliş oldu dolar yukselmeseydi gr maksimum 7 olurdu...
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()7,00 civarı geleceğpini düşünüyorum.. ytd
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()aynen öyle.. elinize sağlık..
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()4 saatlikte ters canak var idi. kulp yapıp kırdı.. hedef 22,8 gibi.. siz ne düşünüyorsunuz.?
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()gümüş rsi saatlikte aşırı şişti.. şimdilik başka düşmez.. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()onslar düşerken bu dolar ı böyle şişirmeleri çok can sıkıcı.. (((
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (40 dakika önce) Cevap yaz
ben burdan gümüş almam nokta
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
gümüş 6,96..7,06 civarında alınır.. ytd..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()gümüş grafikte 7,28 bilgnize
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben burdan gümüş almam nokta
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()işte bunda sizinle hem fikirim.. ) ytd.
Sahimerdan için cevaplandı (yorumu göster)