Üye adı:vedatcan
Kayıt tarihi:31 Ocak 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3566
Üye puanı:232
Takipçileri:12
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Ben onların önerisine bakmıyorum kardeşim elimzde aselsan var tek derdimiz bu yani
onursen3d için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ():) hayırlısı olsun dostum ama pek hayır görünmüyor bakalım ne olacak
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Sevdin zannımca karanlık odayı daha var karanlık odaya :) ama garanti hedefini 34 den 36 ya çıkarmış anlamadım ne olcak
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ():) saplandık çıkamayız artık dur garanti yatırımı bir arayım ne diyecekler
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Ne yolu sana gitmek yok burdan :)
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Dostum günaydın engelliydim yazamadım günümüz nasıl olacak bugün bakalım
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()HDFGS'de umutsuz olmayınız
SİLKELEME bitmek üzere SABREDEN çokça kazanacak hissenizi kaptırmayın..
https://altin.in/sarraf55
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Anladım işlerinden pc den açınca yazsam daha iyi olacak sanırım teşekkür ederim emeğinize sağlık
Caycı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Ya hocam o Excel sayfasını bir türlü kullanamadım ben
Caycı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()İzliyoruz şu an o günlerde gergindi yorganı yakmadı daha :) ama inşallah geri döner faydalı kimseye zararı olmayan bir arkadsdı
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()@uyuz dostum senide bekliyoruz artık
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Sanmıyorum dostum sence omu götürdü dersin bence o değil kimsenin günahını almayım
sokrates12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Eyvallah canı sağolsun
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Valla dostum sen çıtlatsan bir çok mağdur var desen peki o civarlara gelirse yüklenirimi
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Dostum slm ağaya söylesek bir el etmazmı şu hedefe
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()İyi tatiller usta
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Çıkaracakları çıkarmıyosun :)yürüyenleri çıkarıyosun dostum
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Hedefin kalbi durdu galiba tık yok tepki yok
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Aleykümselam usta
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Hakkımızda hayırlısı diyelim herkes bir an önce zarardan kurtulur inşallah teşekkürler
kenan_in için cevaplandı (yorumu göster)