Üye adı:vedatcan
Kayıt tarihi:31 Ocak 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3566
Üye puanı:232
Takipçileri:12
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()hedef hızlandı kalp atışları atmaya başladı tabi vurmazlar ise
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Her daim hazırız sıkıntı yok :)
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()bloom un ne olduğu belli değil zaten
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()İsteyerek baskılıyorlar sanırım ne olacaksa olsada millet yolunu çizse
JR___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Özellikle yapsalar bu kağıdı bu kadar düşüremezler diye düşünüyorum olaylardan ötürü
JR___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Haber falanmı var
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()dostum kımıldanma var sanki ne dersin?
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Kurtulucaz yani :)
Çolpan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Tebrikler bol kazançlar...
Ranaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Bugün şov yapıcak galiba bizimki
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()asel 32, 24
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Günaydın bol kazançlar
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Bak onu doğru söyledin
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Biz bence esadın cetesine kızalım :)mahvetti bizi
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Eyvallah usta emeğine sağlık
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Ya yok okumuyorum bile kendi kendine konuşup gidiyorlar hayatında bist sayfasına gelmemiş yorum yapıyorlar neyse hakkımızda hayırlısı olsun seni bu hafta içinde göndeririz insşallah :)
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()ya vallahi anlamadım insanın moralini bozmakdan başka bir şey değil gerçi ben sallamıyorum böyle bilende bilmeyende konuşuyor ya ona kızıyorum
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Ya dostum gram sayfasından geliyorlar böyle borsa düşdüğü düşeceği zaman bir düşüremediler düşürselerde herkes rahatlasa
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Kaynak nerden? hangi yatırım şirketi söylüyor
Ranaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Bilanço açıklandı ondandır :)
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)