Üye adı:vedatcan
Kayıt tarihi:31 Ocak 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3566
Üye puanı:232
Takipçileri:12
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Hoşgeldin usta as
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Kelin ilacı olsa başına sürer
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Evet hazırım bekliyrum dostum :) akşama kalmasın heyecanlandım
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()engelli usta
muzix için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Neyse bugün yok gibi rahatız :)
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Dostum hazırmısın sopaya :)
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Geçmiş olsun
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Kurarım sence bu arz olaylarından dolayı gerçi kıracak gibi duruyor
sokrates12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Eğlenmezmiyiz dostum varmı bir haber falan
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Eyvallah helal olsun
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Şirketin anahtarını alırım diyorsunuz yani
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Geçmiş olsun usta
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()İnaşallah dostum herkesin iyi
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()@egodrama biz aşık olduk kardeş
sokrates12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Bedelsiz verip bölünse çok güzel olacak
JR___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Ne evini sat nede 25 e gelsin otur oturduğun yerde kardeş
sokrates12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()neyse belli oldu 30 31 gidip gelir gibi bir kere daha vurdular kafasına bakalım beklemey devam
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Zaten bir şey olduğu yok haklsın
sokrates12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Biziim dişi sökmesinlerde neparlarsa yapsınlar
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()niye düşdü niye çıkıyor anlamadım
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)