Üye adı:vedatcan
Kayıt tarihi:31 Ocak 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3566
Üye puanı:232
Takipçileri:12
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Eyvallah elçiye zeval olmaz çok kararlısınınz maaşallah :)
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()As aynen bende söyledim ama karar kendisinin nedense faydalı birilerini faydasız birileri yüzünden bu tür şeyler oluyor
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()@teknik_06 dostum hayırlı akşamlar size eski üyelerden uyuz arkadasın selamnı getirdim sizi her daim takibe devam diye bir not iletmemi istedi kolay gelsin saygılar...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Bu kadara direnişe alırız diye düşünüyorum ama zorlu yollar bekliyor bizi her yerden çıkanlar çok olur hakkımızda hayırlısı
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()EE tabiki zaman alıştırıyor her şeye zaman ile kabulleniyorsun ondan sonra azim ile beklemek kalıyor :)
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Yok düşmez dibi boylar koskoca yok yani :)
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()ee dostum umut fakirin ekmeği şu an derlerki bizim değimiz gibi çıkar ya düşmez koskaca thy bu tecrübeleri var yani
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()İnşallah dostum
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()İyi ne olsun arada şöyle bir göz gezdirip çıkıyorum
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Dostum nbr nasılsın
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Bir şey görünmüyor dostum
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Aynen dostum bugünden sonra aynı şeyi yapıcam hakkımızda hayırlısı olsun dostum
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Boşver dostum ortalık karışık daha isabetli olmuş bence
CANİK_TP9 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ():) arayamı girdin ayırmak için :)
CANİK_TP9 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()hg geçmiş olsun
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Asel ile ilgili habermi düşdü
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()onun bir şey bildiği yok arada konuşur gider elinde hissede yok takılma ona o sitenin her şeye olan boş yorumcusu dostum
Es26Gold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Dostum nbr uzakdan izliyorsun yine
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Ekgyo dostum daha birde tarih bekleyeceğiz yani o zamana kadar yine dayak yani
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için vedatcan yorumu ()Aynen bakalım nolcak sonumuz eyvallah
AslanKral_08 için cevaplandı (yorumu göster)