Üye adı:Ssyunuss
Kayıt tarihi:2 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2727
Üye puanı:161
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Bismillahirrahmenirrahim
Hiç biryorumum yatırım tavsiyesi değildir . Tahmini görüşümdür.
Hiç bir paylaşımımdan sorumluluk kabul etmiyorum.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Isuzu asagı indi almak isteyen baksın
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()dolar ın düşmesi de ASELSAN ı düşüneceğine inanıyorum...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()ASELSAN için tahminler var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Ya usta ben bu ASELSAN ı sattım satıs gerçekleşti dedi. ama hesapta iniş cıkıs görünüyor. Baska hissede alabiliyorum hatta emire giriyor. Bunedemk
TİCARET için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Anadolu Isuzu coştu
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Kardesim. Sen biliyosun bazı seyleri. Hisseye bloke koyma nedemek okudum anlamadım ben
TİCARET için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Takas işlemini yaparken. Kendi hisseni sattın diyelim vaz geçebiliyomusn peki
TİCARET için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Takas nedir
TİCARET için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Satıs emrini verdikten sonra. Direk satıyor mu yoksa ikinci bir onay istiyormu?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()İş bankası satarken kar zarar gösteriyormuş
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Bu hızlı takas nedemek iş bankasında.. Biliyomusnz
enver12345 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Açılış saat kacta büdahaki
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Eyvallah tecrübene güveniyorum
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Eyvallah kardeşim ya ilk borsa deneyimim oldugu için tedirginlik var işte :)
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Biraz stres yaptım
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Bnde satmadım kardan zarar yedik :D
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Santi sen sattnmı
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()aselsan gitti ya
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Sat al fırsatı verdi aslında
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Kalpten gidicem