Üye adı:Ssyunuss
Kayıt tarihi:2 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2727
Üye puanı:161
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Bismillahirrahmenirrahim
Hiç biryorumum yatırım tavsiyesi değildir . Tahmini görüşümdür.
Hiç bir paylaşımımdan sorumluluk kabul etmiyorum.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Ayşegül hanım merdiveni bitirdiniz mi. :D
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()41. 72 aselsan
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Valla benim paramda kıymetli. Yağ pas toz içinde biriktirdim. O yuzden korkum var. ama Aselsan iyi gidiyor...
Reis denilenler i salla gitsin. Sen gündemden bilgilerini yaz. Yorumlarına. İhtiyacımız var
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()H. geldin santi
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Santi nerdesin yaaa sensiz olmuyor :D
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()ASELSAN ben yokken yine coşmuş :D
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Hayırlı olsun 40. 34
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()39. 76 Aselsan kapanış verdi...
Santi olsaydı herhalde şöyle derdi..
Haftaya çıkış olucak görüşündeyim :D
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Zararı kapattıysan süper
enver12345 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()İyi kapatık arkadaslar şuan 39. 74 anlık
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()R abim Şafi ismi ile şifa nasip etsin inşallah kardeşim.
altın_zengini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Seni niye şikayet ediyor ki
serpillll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()İçimden bir ses bugun karlı cıkıcaz diyor :(
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Çok heyecanlandım:D
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Hayırlı geceler
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Yarın düşüş olabilir gibi hissediyorum ya bi kurt düştü içime düşüşde kapattı diye.
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Ona bende razıyım :D
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()İnsallah yarın. Gecen cuma günü gibi yukarı combo atak yaparız.
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()ASELSAN enteresan bi şekilde iyi dayandı valla. Ama bir yakayı kaptırırsa diye korkuyor insan=)
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Otokar 131den 118 e düştü masallah