Üye adı:Ssyunuss
Kayıt tarihi:2 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2727
Üye puanı:161
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Bismillahirrahmenirrahim
Hiç biryorumum yatırım tavsiyesi değildir . Tahmini görüşümdür.
Hiç bir paylaşımımdan sorumluluk kabul etmiyorum.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Ben 10 bin kar dan 1 lira kar ile dün çıkmışım iyiki ya üzülüyordum okadarda Şimdi iyiki diyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Bugun birdaha koyarlarsa tepetaklak
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Ben dün sattım valla. İyiki de sstmısım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Anlık yazacak varmı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Bankalar sistemi kapattı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Neden. Böyle oldu
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Günaydın :))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Kapattık ozman tükkanı 26 süper rakam. Yarında böle güzel rakamlar insallah görürüz:D
enver12345 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()45. 160 %7. 27 süper
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Kapanışı 45 üstü yaparız inşallah
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Hadi inşallah ozaman ya :D muhteşem olur
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Vay daha iyi olur ozaman :D
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Bizim paralar da düşüş oluyor yani
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Bölünme işi ne. Bölünürse hisse fiyatı düşüyormu
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Kemerleri takın ucuyoruz
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()45. 040 Aselsan anlık :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Isuzu bnı zarar ettirmişti. :D araba muhabbet i :D
enver12345 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Bende cıkmıstım ASELSAN dan baska kağıtta zarar ettim. ASELSAN A dondum kar A g3çtim
greengold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Herseyde vardır bir hayr. üzülme. Cıktıysan Aselsan ile devam et uzun vadede kazanırsın yine.
greengold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Aynen öyle. Dediğin gibi aza kanaat ve sabır ile kar ettiriyor
Santi için cevaplandı (yorumu göster)