Üye adı:Ssyunuss
Kayıt tarihi:2 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2727
Üye puanı:161
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Bismillahirrahmenirrahim
Hiç biryorumum yatırım tavsiyesi değildir . Tahmini görüşümdür.
Hiç bir paylaşımımdan sorumluluk kabul etmiyorum.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Tabikide hiç bilmemek vardı :)
NaneLimon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Kısmet işte. Bundan sonra kâr etmesine bakıcaz. Durmaz bu hız inşallah :)
Bagdatfatihi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Amin. Yanarım yanarımda daha önce neden bilmedik ASELSAN ı ona yanarım :)
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Allah razı olsun cümlemize inşallah.
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Ev alma hayalim bitmişti yine başladı. ASELSAN ile :D
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Reiss fena gidiyoruz
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()aselsan masallah
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Ne oluyo ucuyoruzzz
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Maşallah ya
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()35, 080 aselsan
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Bu portföy bakiyesi nedir?
Bnde öyle bişey gözüküyor. Biliyormusun usta
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Böyle devam eder insallah ya. Baska kagıda bakmaya gerek yok :)
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()ASELSAN coştu yine süper
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Senin yorumların insanı rahatlatıyor ya :D
Allah razı olsun usta :)
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Yukarı, yönde 34 olasılık zamanı
Yada 33 Asagısı olurmu onun zamanı
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Abi beraberiz bu saatten sonra... Dersimi cok iyi aldım ben. :)Varmı tahminlerin zaman olarak
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()ASELSAN dan baska yatırım düşünmicem bu saatten sonra dimdik duran bir ASELSAN var. Aç gözlülük yapmamak lazımmış aza kanaat iyidir...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Eyvallah. ETİKET yaparsan benide etiketlesen sevinirim. Arada senin motivasyonun iyi geliyor abi ya yaz sen arada sırada heycan yapmıyalım
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Sen haklıydın usta dinlemedim seni :- / aldıgım karı zarar ettim. Heycan yaparak... Şimdi ASELSAN yaptım yıne birdaha cıkmıcam... Aynı paramdayım Allahtan. Elimdeki den zarar etmedim... Abi arada benide etiketle heycan yapıyorm ben
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Suan alım için uygunmudur sizce düşermi?
Santi için cevaplandı (yorumu göster)