Üye adı:Ssyunuss
Kayıt tarihi:2 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2727
Üye puanı:161
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Bismillahirrahmenirrahim
Hiç biryorumum yatırım tavsiyesi değildir . Tahmini görüşümdür.
Hiç bir paylaşımımdan sorumluluk kabul etmiyorum.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()En az 3 gün içinde cvp gelir dedi. yazarım ayşegül hanım
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()İş bankası götürüyor valla. aradım söyledim
tamtakırkurubakır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Hadi ya harbimi
tamtakırkurubakır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Türkiye finansda komisyon nekadar alıyor?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Nejat kardesim dolar ıbırakıpgelmişsin sende :)
Nejat_€$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Tesekkur ederim :)
altın_zengini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Usta söylediğin iyi oldu komisyon işini. bankayı aradım bende şimdi düşürtmek için:)
altın_zengini için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()aselsan anlık 32. 52
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Yıllık çizelgeleri bakmak lazım aslında
altın_zengini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()ASELSAN ın durumu nedir acaba suan
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Denge %11 artmış. Yıllık baktımda kar zarar A. Çok riskli girilmez. ASELSAN suan icin bir numara
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()ASELSAN düşmemek için direniyor sanki
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Bu arada THY hissesi çok iyi gidiyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Anladım oda var dimi. Düşüşdede etki edecektir ozaman :)
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Daha Pakistan A iha satacağız :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Ya benim bildiğim dolar cıkarken borsa düşüş yaşar bayağı? Ama ASELSAN dolara bağlı gbi yanılıyormuyum acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Eyvallah kardeşim sağolasın :)
Bakalım zaman ne gösterecek kar da :)
Santi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Amin. Cümlemiz inşallah :)
VIRTUE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()ASELSAN evet. Allah razı olsun
VIRTUE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ssyunuss yorumu ()Bende kızardım borsacılara valla. Ama her firmayada yatırım yapılmaz hala kızarım bazı firmalara yatıranlara. Hiç yapmam dediğim borsa işini bugun yaptım xad