Üye adı:silver_man_
Kayıt tarihi:30 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1356
Üye puanı:174
Takipçileri:10
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()İzliyoruz bakalım kardeşim. Hayrolsun inşaallah. 100 lira görmeden bir gram almam deyip 105 den aldım ya ondan kızgınım kendime
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Valla niyeyse konuşmadan da bir hayır gelmeyeceği hissi var. Keşke alım yapmasaydim. Gitti 1/5 parça
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Demeye kalmadı iki lira düştü)
silver_man_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()O saate kadar aşağı salmasa bari de
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bostic faiz indirimlerine karşıydı yalnız. Öyle hatırlıyorum.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: Buyrunuz
Valla normalde 100 lira gelmeden almayacaktır. Veri öncesi fikir değiştirdim. 105 den aldım küçük bir parça. İnşaallah terste kalmaz
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: Buyrunuz
Bu olumlu yansımalı normalde yanlış mıyım?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Geldi çok hızlı. Hemen çıktı geri
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Plan yazacagina olan yazmış klavye; ) sanki ne yazacağımızi bilmiyoruz; ))
silver_man_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Yok yazdım zaten sana.122 TL aldığım yüzde elli duruyor sadece. Kalan TL bekliyorum. 122 aldığımı zararına satamam. Kalan para için de şöyle bir olan yaptım kötü senaryo için: ons karşılığı olarak diyim çünkü TL rakamı dolar kuruna bağlı değişiyor. Beş parça halinde her 5 dolarlık düşüşte alım yapicam. Bu kötü senaryo için eylem planı. Tabii yükselişlerde aldığım parçaları satarak yapicam bunu.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Valla Allah affetsin ben de öğleden sonra hiç konsantre olamadım işe. On beş dakikada bir buraya bakıyorum
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Sezen Aksu'dan geri dön şarkısını ithaf ediyorum gümüş beye:) Bizi gözü yaşlı bırakma gümüş bey.
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Valla ben alttan alım fırsatını yakalamak istemiyorum. Çünkü en tepeden yakalanan çok insan var. O yüzden yukarı gider inşallah. Gerekirse yukardan tekrar alırız
dolarkes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Gelsin. Alım yapmiycam. 60 li rakamları gösterme ihtimaline karşı yarı TL tutuyorum. 66-68 gelirse 1/4 girerim. Burdan girmem
dolarkes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Korkunun ecele çaresi yok kardeşim. Allah ne yazdıysa o.
dolarkes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bende de aynı korku var maalesef. Sanki yavaş yavaş 60li rakamları mı görecez demiyorum değil
dolarkes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bu arada benim gümüşle mazim çok eski. Taa 2012 den beri belalım, sevdam. Şu an oturduğumuz evin yarı parasını gümüşten yaptım zamanında. Ha neler neler yaşadım o parayı kazanıncaya kadar o ayrı:) Hiç unutmam ilk aldığımda iki üç gün içersinde 3.35 den aldığım 2.40 TL ye düşmüştü. Aslında eski üyeliğim de vardı. Altı sene önce amaca ulaşınca istifa etmiştim. Geçen sene gümüşle yeniden evlenince yeniden hesap açtım.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Benim de plan bu 126-128 gelirse 122 den aldığımin yarısını saticam.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Valla benim de yeni stratejilerim olacak. Akşamdan beri beyin fırtınası yapıyorum:) Allah yardım eder de tekrar 88 dolar ı görürsek elim çok rahatlayacak. Yoksa aşağıda 70 dolar ve altını aklımda tutarak elde olan TL kenarda duracak. Asla full yakalanmamak şart
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Evet. Her türlü oyuna hazırlıklı olmak. Parçalı işlem yapmak lazım. Görünen o ki bir süre psikolojimizle oynayacak piyasa yapıcılar.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)