Üye adı:silver_man_
Kayıt tarihi:30 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1356
Üye puanı:174
Takipçileri:10
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Kardeşim yazdım görmemiş olma ihtimaline karşı sana da yazayım. Dikkat et düşerken bankalar makasları hiç açmadı. Buyrun alın dedi. Alım yapacaksan çok dikkatli ol. Ben 105 den aldığımı aynı yerden çıktım. Yine yüzde elli TL yüzde elli maldayim
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Keşke gelmesin ama fragmanı izleyince dönen filmi anladım
cenkoooo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()105 den bir parça almıştım. Alır almaz huylandim bunlar niye bugün böyle bedava mal satıyor diye hemen geri sattım. 99.6 TL ye geldik. Şimdi benim fikrim şu açılınca belki bir miktar tepki alışı olabilir. Aldanıp hemen atlamamak lazım
Fakirullah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Kardeşim 65 ons ve aşağısına hazır olun. Görünen köy kılavuz istemez derler:(
cenkoooo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Arkadaşlar iki kere yazdım kimse dikkat etmedi. Tekrar uyarıyorum eğer düşmeye devam ediyor ve bankalar makasları açmıyorsa acele alım yapmayın. Ben dönen oyunu geç de olsa anladım. Siz de dikkat edin. Bugünkü daha doğrusu artık dün oldu, rahat rahat alalım diye makasları hiç açmadılar. Alın dediler bize çünkü düşüş bekliyorlardı. Bu benim fikrim. Yatırım tavsiyesi değildir. Ancak dikkat edin
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bu yorumu dikkate almaya değer buluyorum.
Murat26eses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()İşte bu yazdığım
silver_man_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Geç farkettim ama buraya yazdım farkedince. Bankaların makasları açmamasından düşüşü anlayabilirdik. Arkadaşlar bankalar makası açmadığı sürece düşüş devam edecek kanısındayım. Ne güzel gel gel yaptılar. Biz de ucuz diye aldık...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bu sefer alım için acele etmiycem. Bu defa kendime söz!
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Kardeşim hiç sanmıyorum ya. 70 Altın a sarkicaz sanki
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bu gece uyumiycam. Yarın işte uyurum artık:)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Neyse ben oyunu anladım. Gece şelale var gibi anladım. Alım emrini 5 lira aşağı çektim
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Birşeyin farkında mısınız bankalar makasları açmıyor rahat rahat alalım diye. Bu beni işkillendiriyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Geçen hafta söylediğiniz gibi net söyleyin. Aşağı yönlü mü operasyon?
Murat26eses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()İnşallah döner.
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Ne olacağı önümüzdeki iki haftada belli olur. Yükselen trend düşüşe geçti mi asıl soru bu? Eğer trend döndü ise 50 dolar ve aşağısı bile yanar ekranda ki Allah korusun. Dilimi ısırıyorum bunu yazarken...
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Valla ben neler gördüm gümüşte. Neler yaşadım. 15 senelik mazim var. Aldığım evin yarı parasını gümüşten elde ettiğim kârla çıkardım. Ama ne cefalar çekerek:)
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()105 den aldım. Beş dakikada 101.50 oldu:)
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Kardeşim dedim işte acele ettim. 105 ten aldığım da terse düştü. Ya ben onu 100 lira yanmadan almiycam demiştim. Hey Allahım ya:(
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()İnşallah kardeşim
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)