Üye adı:silver_man_
Kayıt tarihi:30 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1356
Üye puanı:174
Takipçileri:10
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: Gümüş ters flama ... Fibo değerleri..
Beni bilirsin minimum dört parçaya bölerim. 59 usd de makası kapatır. Üstü bana kalır:)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: Gümüş ters flama ... Fibo değerleri..
Bence de:)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: bu olasılığı (ok) gözardı etmeyin emi!
İnsanların çoğunun terste olduğunu ben de biliyorum. Burda çıkarken uyardınız mı , düşerken uyardınız mı sorusunun son muhatabı @ASRN onu söylüyorum.
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: bu olasılığı (ok) gözardı etmeyin emi!
Sen bunları bu sayfayı takip edip de mi yazıyorsun? Yoksa saldırmaya yer mi arıyorsun? @ASRN burda defalarca herkesi düşüş konusunda uyarmıştır. Her çıkış kaçış fırsatı diye yazdı kaç kez. Neyin peşindesin? İnsanlara yardımcı olmaya çalışan kıymetli bir arkadaşımızı nurdan kaçırırsan ne elde edeceksin?
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Atış serbest nasılsa:) Ben de 500 diyorum:))) vade doğmaz güneş:)
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Evet birileri yine 152 dolar ları uçurmaya başladı:)
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Ne kadar dikkat edersen et terste kaldı mı kalınır. O yüzden dediğin gibi parçalı işlem iyidir. Kâr gördü mü satmayı bilmek de ikinci kural.
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bu sene böyle evet. Zik zak devam.
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Evet seninle bunları konuşmuştuk. Ben bayadır çok fazla girmiyorum siteye. Beni unutmuş olabilirsin:)
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bir yere çekilmiyorum şahsım adına. @Gümüş_Sihirbazı ile biz oyunu anlayalı kuralına göre oynuyoruz. Her düşüş işime geliyor. Gümüş beş aydır testere piyasasında. Bu piyasanın kuralı parçalı al sat. Kâr gördü mü acıma. Bu süreç epey bir devam eder. Değerlendirmeyi bilene gümüş büyük nimet.
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Tamam gümüş de alt koin işine benzedi ama o kadar da değil:) Bir yerde dip yapacak :)
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Geçmiş olsun. Allah şifalar versin.
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()O 48 dolar benim en dip beklentim işte.
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Yaldız dedin de ben de şimdi farkettim. Ben de yaldızlanmışım. Siteye girmiyorum diye geri çekmek için verdiler galiba:))
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Biz seninle burda bu rakamları iki üç ay evvel telaffuz ettiğimizde birileri bizi linç etmeye kalkmıştı hatırlarsan. Zaman bizi haklı çıkardı. TL olarak ne olur bilmem ama ons olarak daha aşağı rakamlar beklentim dahilinde. 58 dolar yanmış. Sırada 54 ve 51 dolar mı var beklemedeyiz hazır kıta:)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Eyvallah kardeşim. Ayağımıza fırsat gelmiş. Tepilir mi:)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Nihayet benim 57 dolar a geldik:) Sırada 54 ve hatta bir ihtimal 51 dolar beklentim mevcut. Buradan almamak olmaz tâbi.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Selam dostum. Eee yine yeniden 100 lira altı gelmiş:) nerde o eskiler bilir:)) Bu arada bakalım benim iki kere gelmeyen 57 usd bu defa gelir mi yoksa yine 61 den döner mi? Merakla bekliyorum.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Geçen sana bir selam vereyim diye geldim. Bir baktım istifa etmişsin:) Döndüğüne sevindim. Bayramın mübarek olsun kardeşim. Selamlar..
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Selamlar, iyi hafta sonları herkese. @Gümüş_Sihirbazı ne var ne yok kardeşim? Gümüşle aran nasıl:))