Üye adı:silver_man_
Kayıt tarihi:30 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1356
Üye puanı:174
Takipçileri:10
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Nurgül Hanım o ihtimal maalesef var gibi düşünülerek hareket edilmeli. Kenarda mutlaka TL bulundurulmalı. Biz kendimizi en kötü senaryoya hazır tutalım da varsın o yine yukarı gitsin.
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Geri döner o dayanamaz:) Hadi hayırlı geceler
karizma707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Peki:) Hadi hayırlı geceler herkese o zaman.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Yapma güzel kardeşim. Birinin al demesiyle, sat demesiyle işlem yapılmaz. Burda teknik analizi gerçekten iyi bilen değerli arkadaşlarımız var. Ben onların daha şimdiye kadar şurdan alın, burdan satın dediğine şahit olmadım. Destek ve dirençler paylaşılıyor. Takip eder ona göre alıp satabilirsin. Bir kere alım satım kişiye özeldir. Herkesin maliyeti, elindeki mal miktarı, TL miktarı, kâr zarar durumu, grafik okuma bilgisi v. s farklıdır. X kişisinin aldığı yer belki de senin satman gereken yerdir. Ya da tersi. Uzun lafın kısası araştır, oku ve kendi durumuna göre kararını kendin ver.
MUHAMMED_HOCA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()@Altın_Stratejist kardeş ben yatıyorum. Kapanışa kadar gümüş beye mukayyet ol aman. 75 altına falan inip canımızı sıkmasın.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Yahu yapmayın kardeşim Allah aşkına. Adam bugün üye olmuş. Yazdığı yorumlara baktım abuk sabuk yorumlar. Gümüşü kötülemiş de kötülemiş. Ee adama sormazlar mı alırken aklın neredeydi? Bunun gibi boş adamları görünce engeli basın geçin. Kafanız bulanmaz.
MUHAMMED_HOCA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Kapanışa yakın satmaz inşallah coniler. Haftayı en azından bu rakamdan kapatalım. Pazartesi için umut olur.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Boş yorum. Direkt engel.
Reel_man için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Maşallah diyelim evet. Nazar değmesin.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bir aksilik olmazsa görünen o ki Pazartesi sabaha inşallah 80 li rakamları görürüz gibi. Tabi kapanışı bu civarlarda yaparsak
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Haha:) Evet ben. Ama işin ilginci şükür çivi gibiyim. İşte hiç etkilenmedim. Gayet güzel çalıştım.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Evet evet ben şahidim:)
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Hadi hep birlikte bir omuz atalım arkadaşlar:)
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Saatlerdir 75 yanmadı elimdeki parçayı sattıktan on dakika sonra yandı. Buyur burdan yak; ) Allah'ın dediği olur ne yapalım...
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()75 usd kıramayan ons düşer kanaati hasıl olduğundan 97 den aldığım parçayı 104.50 den yolladım. Elde biraz daha fazla TL bulunsun. ABD nin de alım yapacağı tutarsa artık yapacak bişey yok:)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Faydalı bir haber. Teşekkür ederim. Bu senaryoyu da dikkate almak lazım. Tarihi düşüşün mimarı zaten Jp Morgan. Bunlar böyle diyorsa işimiz yaş:) Tabi dedikleri olacak diye birşey yok.
Everest19711971 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Eyvallah sana da
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Kolay gelsin kardeşim. Gün içinde bir kere 75.30 değdi. İkinci kez gitti mi oraya takip edemedim? 75 kiramazsa aldığım parçayı saticam
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Gün boyu takip eden arkadaşlara soruyorum. 75.30 kırmayı ikinci kez denedi mi? Yardımcı olursanız sevinirim
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Öyle kardeşim. Nasipse gelirmiş Hint'ten, Yemen'den . Nasipte yoksa ne gelir elden..
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)