Üye adı:silver_man_
Kayıt tarihi:30 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1356
Üye puanı:174
Takipçileri:10
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()MFÖ peki peki anladık vardı:) Arkadaşa ithaf edelim:)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bırakın da sizi başkaları övsün. Biraz kibir var gibi geldi bana. Ayrıca 100 liranın aşağısı gelirse kusura bakmayın yanıldım diyecek misiniz? Sizden başka çok kimse 72 dolar aşağısına sarkmazsa alım yapılır diye yazdı. Benim de 102 den alımım var:) Sizin o dediğiniz gümüşün ne olduğunu bilmeden bodoslama tepeden dalanlara fayda eder. Bilen bilir zaten kaçtan alınır, satılır.
EskilerBilir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Evet açık.
Mijudega için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()ABD nasıl Çin'den sonra açılıyor? ABD Pazartesi 17.30 dan itibaren açık. Çin Salı sabah açacak. Yazdım ya. Neyse tmm:)
selinesk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Çin piyasanın ilk günü açık değil. Tatillleri Salı bitiyor. Salı sabah 04.30 da açacak. Ayrıca tam tersine herkes satarlar diye beklerken alırlarsa hiç şaşırmam.
Gizliyatırımcı2131 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Evet kapanışı yaptık, güzel yerde yaptık. Yalnız bugünkü çıkış kafamda soru işareti uyandırdı. Acaba hafta sonu bir olaya mı gebe? Pazartesi gaplı bir açılış yapar mıyız merak etmiyorum değil. Hayrolsun inşaallah ama sanki bir olay olacak gibi hissediyorum. Görelim mevla neyler, neylerse güzel eyler diyelim... Herkese hayırlı geceler, hayırlı sahurlar...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Allah bereket versin diyorum kardeşim. Yaptığın her işlem kazançlı olsun. Ama dikkat et. Bazen satınca arkasından baktırıyor. Gerçi kademeli al sat yapıyorsan sıkıntı olmaz.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: Gümüş Ons Hareket Alanları (YTD)
Evet tercih meselesi haklısın:) Çok tripli bir arkadaş gümüş. O da bir gerçek:)
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Sürekli al sat peşinde isen tavşanlı uymaz tabi ki. Ama olaya şöyle bak bence: çoğu zaman al sat yaparken terste kalabiliyoruz. O yüzden makasın çok yüksek olmaması kaydıyla biraz yüksek olması bence daha bile iyi. Mesela ben Dk da olsaydım rahat duramazdım. Kendimi biliyorum:) Ama f inada daha az işlem yaptığım için terste kaldığım çok az oluyor.
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: Gümüş Ons Hareket Alanları (YTD)
Gümüş Bey o:) Hanım deme kızar:) Ben Altın a hanım diyorum:)
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Şöyle bir atak yapsan son Yarım saat. Kapanışı 86 usd de görsek ne güzel olurdu be gümüş. Çok mu şey istiyoruz. Yapabilirsin bunu haydi))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()FIBA makas her Cuma saat 23.00 dan sonra böyle açıyor. Yeni bişey değil Risus. Pazartesi sabah 03.00 a doğru normaline döner. FIBA bana göre herşeye rağmen bir tık iyi. En azından emir var. Sürekli takip etmiyorum bu yüzden
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Tamam işte onu diyorum. Pazartesi kapalı. Pazartesi'yi Salı 'ya bağlayan sabah saat 04.30 açılış
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Şu an buralardan kapatırsa önümüzdeki hafta inşallah çok hareketli olacak. Zararların azalacak inşallah.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Tıkır tıkır saat gibi çalışıyor. Sen çalışmıyor san.
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Yok kardeşim. Çin tatili Pazartesi devam ediyor. Salı sabah 04.30 açacak. Kontrol ettim
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Kardeşim inan çok dua ediyorum sana. Beşer şaşar derler. Bir hata etmişsin panikle. Nerdeyse en dipten satmışsın. Olsun canın sağ olsun. Altın stratejist sana yardımcı olmaya çalışıyor. Eyvallah bişey demiyorum. Ama bak şu alım satım aralıklarını biraz arttır. Mesela 115 den sattiysan bir parça ikinci parçayı minimum 120 den satmaya çalış. Alırken de aynı yolu izle. Misal tersi olsun 115 den alım yaptın elinde hala para var ikinci parçayı minimum 110 gelmeden alma. Sen çok küçük aralıklarla alım satım yapıyorsun onu fark ettim. O işte seni terste bırakabilir. Ona dikkat et kardeşim.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Çin Piyasası Salı açılıyor kardeşim. Pazartesi yukarı devam ederiz inşallah
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Şu an senin için fırsat vermeden yükselmesi daha iyi. Boşver. Çoğunlukla maldasın madem dokunma. Satış aralıklarını biraz geniş tut. En azından beşer lira olsun. Bir iki lira düşüş çıkışa al sat yapmak çok risklidir. Satar geri alamazsın. Ama elinde TL bulunması da iyi. Moralini bozma.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()İyi bari aman. Çünkü güzel yerlere geldik. 86 direncini hacimli geçersek 92 dolar hedefte gibi.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)