Üye adı:silver_man_
Kayıt tarihi:30 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1356
Üye puanı:174
Takipçileri:10
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Şu an elinde TL olarak bekleyen bu kadar para varsa daha satış yapmadan beklemen daha uygun olur sanki. Ben TL yoktur diye yazmıştım
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: gümüş ons
Tam telefonu elimden bırakırken mesajını gördüm. İyi geceler kardeşim. Hayırlı sahurlar. Senden yeni fincanlar, alçalan takozlar , velhasıl güzel formasyonlar görmek istiyoruz. Grafikleri tazelersen seviniriz.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Nasipten öte köy yok Risus. Hakkımızda herşeyin hayırlısı olsun inşallah.
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Dileğim hiç satış yemeden soluksuz çıksın. Kurtul bu dertten.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Hayır daha önce yazdı. Milyon diye
Selo58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Milyon o bin değil kardeş
Selo58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Üzgün iyi geceler. Herşey güzel gidiyor şu an senin için. 92 dolar seviyesini görürsek bir miktar satış yapmayı değerlendirebilirsin istersen 1/5 kadar olabilir. Sana kalmış. Takdir senin. Oraya geldiğinde bir düzeltme yemesi olası.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Trump'a da muhtaç olmadan hallettib işi; ) O da güzel..
EskilerBilir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Rica ederim. Ama sizden ricam itici olmayın. İltifata tabi herşeyi takdir etmesini bilirim merak etmeyin. Ne yalan söyleyeyim emindim üyeliğinizin kalacağına. Abd ye meydan kaldığında kaç gündür yükselttiler. Şimdi dileyelim ki Asya satmasın. Tam yol devam inşaallah.
EskilerBilir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Abartmayalım. Adam diyeceğini dedi bildi. Ben de tebrik ettim like verdim. Sabaha kadar 133 çok uçuk rakam)
Ars_Bozok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Hayır kardeşim. Geçmiş verilerden baktım emin olmak için. Yanılıyorsunuz
Arbede için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Like ben verdim. Tebrigi hak ettin. Her ne kadar zıt gitsek de; ) Takdir hakkın bu sefer. Ama demiştim Avrupa kapansın, meydan ABD ye kalsın dediğin olacak gibi diye.
EskilerBilir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Yanılıyorsunuz. 77 dolar civarında idi. İyi bakın
Arbede için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: #34696874 Grafik detay ve yorumları
Radyo 60 altı dediği ons değil
cihannüma için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Evet baya azar azar oldu haklısın:))) İki günde yüzde 47 düştü. Yüzde 99 düşmesi lazımdı:)))
Ferro76 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: xagusd
Gümüş Bey'in dikkatine:)
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Allah kimseyi Trump'tan medet umacak duruma düşürmesin:) Ben kahrimdan ölürüm mesela. Bir de işine gelene cevap verip gelmeyeni görmezden gelme huyun var. 109 ve 102.50 den gümüş aldığımı yazdığım halde neden almadın diye soracak kadar okumaktan uzaksın!
EskilerBilir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()@EskilerBilir İngilizce mi yazarsam daha iyi anlayacaksın? 109 ve 102.50 TL den aldığımı kalan üçte biri 70 dolar aşağısına sarkma ihtimaline karşı TL tuttuğumu. Ama önce çıkış beklentisinde olduğum için üçte iki gümüşte olduğumu yazıyorum. Hâlâ kalkmış 100 lerden niye gümüş almadın yazıyorsun. Bak bu kibrin sana yakışmıyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Okuma ile ilgili bir sorunun yok umarım. 109 dan ve 102.50 den aldığımı yazıyorum bir daha oku istersen.
EskilerBilir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Ons Altın gördüğü zirveden yaptığı düzetmenin yarısını geri aldı. Bizim gümüş bey hâlâ kampumbağa modunda. En azından bir 95 usd vermelisin bize hadi gümüş bey.