Üye adı:silver_man_
Kayıt tarihi:30 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1356
Üye puanı:174
Takipçileri:10
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Gelmesini bekleme. Kapanışa doğru bak. Eğer 92 dolar Altın a düşmemişse yukarıdan da alabilirsin. Evet gram eksilmiş olur biraz ama şu an çıkışta elinde daha fazla gümüş olması lazım. Fiyat şu anda 131.50 TL civarında. Burdan alırsan satış hedefin 140 TL olmalı. Ha ben beklerim, 129 TL altı gelirse alırım diyorsan senin bileceğin iş. Bak yine diyorum alıp satarken zaten iki lira banka makasina ve komisyona gidiyor. O yüzden alım satım aralığın geniş olmalı. 131 den aldıysan o aldığını en az ama en az dört beş dolarlık yükseliş görmedikçe satma derim. Misal 131 aldın 140 sattın. O sattığını 134 gibi almak hedefin olsun. Gelmiyorsa bekle alma. Sürekli al sat gram eksiltir. Bir de hangi banka kullanıyorsun? Makasın kaç lira bir yazar mısın?
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Üzgün sana bir mesaj attım okumadın mi?
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Üzgün bak bir kere daha hatırlatmak istiyorum. Sürekli al sat yaparak zararı çıkaramazsın. Aksine yükselmeye devam ettikçe gram eksiltirsin. Kenarda şu an yarı yarıya TL , gümüş varsa senin yerinde olsam bugün 128-130 dan sattığın gümüşü geri koyman bile doğru olur eğer kapanışa doğru 92 dolar Altın a düşmezse. Ama kenarda mutlaka 1/3 TL bekleyecek şekilde hareket et. Lütfen bir iki lira için al sat yapma. Minimum 4-5 USD yükseliş ve düşüş kovala alırken de satarken de. Herkesi dinler, herkesin sözüne göre hareket edersen sürekli yanlış yaparsın. Gümüş şu an çıkıyor. Ee çıkarken senin elinde gümüş miktarı az olursa ne olur? Niye satıyorsun habire. 1/3 TL beklettikten sonra sıkıntı yok ki. O 1/3 TL yi çok derin bir düşüşe ayır. Misal 15-20 dolar düşerse kullan derim. Yatırım tavsiyesi değildir. Abi sözüdür.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Like hakkım bitmiş. Borcum olsun. Bu arada galiba sen de sarı lacivert sevdalısısın yorumlardan gördüğüm kadarıyla. Meşhur soruyu soruyorum: o sene bu sene mi? :)))
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Allah'ım şu günü 92.80 üzerinde kapatalım başka birşey istemiyorum bugün. Amin.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: 27 Şubat 2026 Aynur1 Gümüş grafikli yorumu
Full satmam. Belki 1/3 satabilirim. Oraya gelirse duruma göre karar vericem.
Mert13mert için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: 27 Şubat 2026 Aynur1 Gümüş grafikli yorumu
Biliyorum Aynur Hanım. Daha önce de yazmıştınız. Temkinli hareket ediyorum o yüzden. Kâr gördükçe parça parça satıyor, düşerse geri alıyorum. 92 üstüne atınca risk aldım 91 USD den Sattığımı 93 USD den geri aldım. Elde TL bulundurmadan yola devam etmiyorum. Her zaman kenarda 1/3 TL bekliyor minimum. Verdiğiniz 99-103 dolar rakamları da takibimde. Şu an için herşey güzel gidiyor. Allah bozmasın. Çok amin...
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: 27 Şubat 2026 Aynur1 Gümüş grafikli yorumu
Dün gümüş Bey'in kulağını çekin demiştim size hatırlıyor musunuz:) Bu korku ona yetti galiba. Nihayet beton duvar 92 usd üstüne attık.
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bence de. Emir koyuyorsun kafan rahat. Emirsiz satmaya kalkarsan da başka bankalar gibi kuru birden oynatmıyor.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Maalesef her banka öyle. Ama bence f iba yine kötünün iyisi. Ben memnunum
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Ve aleyküm selam kardeşim.
Ramazan49 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Şu anda 85 kuruş
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Üzgün 128-130 dan sattiysan minimum 125 gelmeden sattıklarını geri alman mantıklı değil. Yatırım tavsiyesi değildir. Benim fikrim bu. Uyup uymamak sana kalmış.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Hayır. 23.00 dan sonra açıyor. Pazartesi sabah 03.00 gibi normale dönüyor.
Poyrazz51 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Ben f iba kullanıyorum. Emir var.
Acarus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Emirlerini sürekli kontrol et. Bir planın olmalı, o plan dahilinde hareket etmelisin. Senin yerinde olsam bir dahaki parça satışı için en az 99-100 dolar civarıni beklerim. Orda karar senin.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Allah aşkına 129 dan sattın bir daha 130 dan niye satarsın? Yahu kaç kere dedim bir iki lira için al sat yapma diye. Zaten banka makasina gidiyor al sat yaparken iki TL nerdeyse. Böyle yaparsan gram eksiltirsin. 129 dan bir parça sattiysan ikinci parçayı minimum 135-136 hedef koyacaktın satmaya. Böyle yapmaya devam edersen gram eksiltirsin sürekli. Sana bunu yazdım. Lütfen biraz söz dinle.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Üzgün'e diyorsun sanırım:)
MuratoAG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()İşte bak sürekli al sat yapma diyorum dinlemiyorsun. Satıp bir iki lira Altın dan almanın anlamı yok. Alırken de satarken de aralıklarını geniş tut. Minimum dört beş dolar yükseliş ve düşüşte hamle yap. Ki zaten şu dakikadan sonra hiç dokunma bir süre derim
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Tmm daha satma bir süre 99 dolar a kadar yolu açık bugünü 92.80 üzerinde kapatirsak
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)