Üye adı:silver_man_
Kayıt tarihi:30 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1356
Üye puanı:174
Takipçileri:10
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Ben Cuma günü 129 TL den sattım ilk. Daha sonra gümüş ons 92 dolar ı hacimli kırınca 132 TL den geri aldım. O parçadan biraz gram eksilttim ama sağlık olsun.
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Teşekkür ederim kardeşim.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Hayırlı olsun o zaman. Şimdi Allah'a duamızı edelim, bekleyelim.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Ben Cuma günü TL fiyatı olarak 129 dan sattığımi baktım gümüş ons 92 dolar ı kırdı 132 TL den geri aldım. İyi ki de almışım diyorum.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Aaa o Zaman 824 bini 6120 ye bölersek 134, 64 TL yapıyor. O zaman mantıklı. Sen bilirsin @Üzgün_ daha fazla bişey demem mümkün değil. Yasak çünkü.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Üzgün dolar la hiçbir işlem yapma. Bilmiyorsun çünkü. Bırak sakın
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Aynen şimdi de bir de orda yanlış bişey yapacak amannn. Alacaksa TL ile alsın.
Ünal72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Üzgün dolar TL kaç lira diyorum anlamıyorsun. Neyse sen boşver o işi.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Üzgün o zaman hiç bulaşma o işe. Açılışta TL olarak alıp almamaya karar verirsin tamam mı.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Senin elinde dolar var mı? Yoksa önce dolar alıp ordan gümüşe geçeceksin yapacaksan tabi. Sorduğum doları kaç TL den satıyorlar.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()@Üzgün_ dolar ı kaç TL den satıyorlar bakmadan işlem yapma
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Senin banka dk ise olabilir. Bilen arkadaşlar anlatsın sana
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()O f ibada benim bildiğim. O yüzden dedim.
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Onun banka f iba diye biliyorum @Üzgün_ ün banka
Cerenselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Üzgün şimdi F ibadan baktım. Sakın dolar la almaya kalkma. Acayip makas koymuşlar.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()İnan bilmiyorum. Yapacam derken bir de orda yanlış işlem yapma sakın aman. @Cerenselim biliyorsa ona sor.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Ah Üzgün ah keşke satmamis olsaydın ya:( Neyse olan oldu. Dediğim gibi risk alıp almamak sana kalmış. Evet daha az gram alırsın ama yükseliş devam ettikçe elindeki TL artar ki senin için TL önemli diye biliyorum.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()@Cerenselim dolar la nasıl alacak anlatır mısın?
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()O nasıl oluyor bilmiyorum. Biliyorsanız siz @Üzgün_ e anlatın.
Cerenselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()133 ten alim vermesi mümkün değil. 140 üzerinde açacak Pazartesi büyük ihtimalle. Kararını vereceksin alıp almamak sana kalmış. Ha sen ne yapardın abi dersen full olmamak kaydıyla 129 dan sattığını geri koyardım. Ama yatırım tavsiyesi değildir demek zorundayım. Karar senin kardeşim.
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)