Üye adı:silver_man_
Kayıt tarihi:30 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1356
Üye puanı:174
Takipçileri:10
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: gümüş ons
Kademe yapmayı geçmişte acı tecrübelerle öğrendik şükür:) Tecrübe ucuz kazanılmıyor:)
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: gümüş ons
Dün 102 den alamadım. Emir girmemiştim. Takip de edemedim. 75 Altın a sarkarsa diye emir girdim bu sefer.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: gümüş ons
Grafikteki 74.60 desteğine yol alıyoruz sanki:)
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Banka her zaman kazanır:) Biz elimizdekini kaybetmesek kâr sayıyorum ben:)
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: gümüş ons
Tekrar Allah razı olsun. Size de canlarınızla birlikte hayırlı ömürler. Ramazanınız mübarek olsun aynı zamanda.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Evet makas uygundu. Çok yükselttiler xag/USD makasını. Sanırım ordan zarar ettiler.
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: gümüş ons
Allah razı olsun. Evimizin ikinci kızı. Bir de kızım var bu sene Lgs ye girecek inşallah.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: gümüş ons
Kızım koydu adını
silver_man_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: gümüş ons
Adı Karakız.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: gümüş ons
Teşekkürler, elinize sağlık.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Rica ederim. Ama gümüş TL al sat daha uygun. Ben hesapladım. O yüzden Fibada parite tavsiye etmem. Diyelim dolar a geçtin geçerken binde iki komisyonu kesiyor. Tekrar gümüşe geçmek istersen yine binde iki kesiyor. Ve makas da uygun değil.
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Fibada xag/usd
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Herkese hayırlı ve bereketli Ramazanlar dilerim. Allah'ın rahmet ve bereketi üzerinize olsun gümüş ailesi.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bu sefer tutunabilecek misin bakalım gümüş:))
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Onda o yüz yok. Olsa geçen Cuma istifa ederdi:)
Bufalo_cyrptomax için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: #34674101 Grafik detay ve yorumları
Teşekkürler Aynur Hanım.
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()İnşallah herkes tersten çıksın, zararını kurtarsın bir an önce.
Luto5858 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Full gümüşte bekleme diye defalarca uyardık. 110-115 lerde iken kaç kişi ona yüzde elli TL ye geç dedi. Kimseyi dinlemiyor. Bir akıl hocası var kendisi de batakta. Maalesef onun sözünden çıkmıyor.
Luto5858 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()İkili dip bekliyorum ben. Bakalım yapacak mı.
Gold1907 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()110-115 TL civarında seni bir çok insan uyardı. Elinde yüzde elli TL bulunsun diye. Kimseyi dinlemiyorsun ki. Elinde şimdi TL olsa parçalı alım yapma imkanın olacaktı. Ne diyim...
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)