Üye adı:Savaş006
Kayıt tarihi:27 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10702
Üye puanı:2149
Takipçileri:704
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
5BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()3,50-3,60 cılar yine sahne aldıysa haftaya bu seferde 3,38-3,40 mağdurları görmemiz yakındır. bekleyip görelim. dilerim iyiniyetli kimse kaybetmez
HERKES KENDİ BİLDİĞİNİ YAPSIN KİMSEYE SUÇ ATMASIN
ALIN SATIN ELİNİZİ TUTAN YOK
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()@admin sağolsun bugün sanırım son mesajım 10 semaj sınırından
- İNDİKATÖRLERDE sert bir dalga görünüyor.
- bu akşam ya sert bi 3,30 ya 3,42 nereye kıracağını izleyip göreceğiz.
inşallah hiç bir iyi kalpli kardeşimiz kaybetmez
HERKES BİLDİĞİNİ YAPSIN KİMSEYE SUÇ ATMASIN HAYIRLI AKŞAMLAR
6BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()- ons pivot un altına düştü
-1 saattir 95 lerde tutunması yükseliş değil dolar ın etkisi
- düşüş kanalı hala bitmemiştir 3 krş yükselince şov yapmaya gelenlere kanmamayı ARTIK ÖĞRENİN
-3,20xx hedefim devam etmektedir
- gece 3,3289 dan alınan 30 bin gr 3,3449 dan satılmıştır tl şu an candır
HERKES KENDİ BİLDİĞİNİ YAPSIN KİMSEYE SUÇ ATMASIN(PİYASA BELLİ OLMAZ BAKARSIN 3,40)
@Aytaç_fb41 @BOZKURT0027 @dtmustafa sizi yanıltmayacak emektar arkadaşlardır
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()bu gün MB toplantısı saat 2 yi bekleyecez. piyasada 50 baz indirim beklentisi var
- ben sabit tutacağını bekliyorum
- bu dolar ı biraz geri çeker
- ons ta da hala yükseliş görünmüyor dün yazdığım 3,35-3,37 lere tepki gelebilir atakları gibi
- BURDAN ÇIKAR İNER BİLEMEM
- ben şahsen şu an tl deyim
- en mantıklısı toplantı sonucunu görmek
- ALAN ALSIN SATAN SATSIN KARDEŞİM
kimse kimseye suç bulmasın
Coşkun01 için cevaplandı (yorumu göster)
14BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()yahu çıldıracam
- SİZE 3,44 DEN 47 DEN MAL ALDIRAN UNDERZERO DEĞİL Mİ
- bir haftadır 3 kuruş yükselişte bi grafik atıp yükseliş başladı ama ben demiştim diyen lerden biride o değil mi?
- dün düşüş trendinde düşüş görünüyor yazan sonra vazgeçip yükselecek yazan 4 kişiden biri o değil mi?
hala hocam hocam üstadım diyorsunuz sonra zarardayız!
kim ne hali varsa görsün boşa yırtınıyoruz
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()evet arkadaşlar 3 krş yükselince yine sayfayı hak etmeyen yıldız lılar, rütbeliler basmış. ben dedimciler dolmuş.
- gece 3,3289 dan alınan 30,000 gr 3,3449 dan satılmıştır.
- düşüş trendi bitmedi görülüyor
-3,35-37 lere tepki yükselişleri olabilir demiştik
HERKES KENDİ BİLDİĞİNİ YAPSIN. ASLA SUÇLAMA KABUL ETMİYORUM
SADECE ŞAHSİ GÖRÜŞÜMDÜR
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()3-5 kuruş yükselişlerde gaza gelmeyin arkadaşlar. bazen anlık dalgalar olur. ama şimdi uzun bir düşüş dalgası var. ÇOK TEHLİKELİ AMA işi iyi bilenler 2-3 krş marjlar yakalayıp al- sat yapabilir. ben bu gün 3,28 de 91,000 gr alıp 3,32xx de sattım mesela. ama sadece 4 te 1 le. risk aldım. dolar da yarın geri çekilecektir. MB durağan geçer gibi bu ortamda. zaten bugün çok çabaladı ama 7 ye değemedi bile.
- alım noktalarım 1 haftadır aynıdır.3,20-3,03-2,90 (tabi her hedefte yeniden bakılır duruma)
- HERKES KENDİ BİLDİĞİNİ YAPSIN KİMSEYE SUÇ BULMASIN
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()ayrıca bugün öğleden sonra incelediğim kadarı ile yavaş yavaş (iniş- çıkışlar olsa da) 3,20 hedefimize gideceğiz ama 3,50 ler biraz daha uzak artık. destek- dirençler baya değişti. sabreden daha ilerde elbette güzel rakamlar görecektir. tüm iyi niyetli arkadaşlara hayırlı kazançlar
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)
7BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()TAKİPÇİLERİME DİKKAT
- ben 3 gün önce,6 gün önce ne yazdıysam hala ordayım
- bu öğlen 3,32-3,35 lere değebilir demiştim (herkes bugün 3,30 yazarken)
- alım yerlerim aynı 3,20-3,03-2,90 (tabi her hedefte tekrar duruma bakmak lazım
- bu gün 3,28xx dan alınan 91,000 gram 3,3279 dan satılmıştır (kimse uymasın zarar etmesin diye 4 te 1 bi trade di yazmadım)
- underzero, etacarter, traderman, cetvel ustalarınıza selam söyleyin. hepsinde engelliyim
BİR KERE DE Allah rızası için düşecek diyene değil size 3,44-47 den mal aldıranlara gidip dıslıke verip hesap sorun
- HERKES KENDİ BİLDİĞİNİ YAPSIN. ASLA KİMSE SEN DEDİN SATTIK ALDIK ŞU BU DEMESİN
iyi kalpli tüm arkadaşlara hayırlı kazançlar
@admin lütfen artık şu 10 msj sınırımı kaldır. bunaldık çok sevdiğimiz bu sitede saçma uygulamalardan,17 günlük üyenin yıldız almasından vs
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()MİLLETE ALDIRMADINIZ bakın 3,40 a gidiyor diyenler buyursun alsınlar. kimse kendi kapasitesizliğini başkasına yüklemesin. alın- satın kimseye uymayın o halde...
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()esas düşüş gr Altın 368 dediği zaman olacaktır. dolar a bir müdahale, swap ta bir gelişme düşüşü hızlandırır.. yanılabilirim
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()gün içi 3,35-37 lere tepki verebilir. dalgalanmalar olabilir. haftalık düşüş trendi düşüncemde değişiklik yok.
- herkes kendi kararını verir
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()4 gün önce yazdım;3,42-3,45 lere değebilir bu satış fırsatıdır diye. allah aşkına bir kerede düşüş diyene değil size sattırmayanlara hesap sorun... illa çıkacak diyene... bana şelaleci diyene... bakın yok kaçmış diyene!
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()10 gün kadar dalgalı düşüş görünüyor hafif çıkışlar olsa da. ordan 3,57-62 diyebilir. sonra tekrar geri çekilme. yanılabilirim- tutmayabilir. herk es bildiğini yapsın
Edna için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()inşallah kıymetli kardeşim. güzel para kazanacaz 10-15 gün sonra
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()ben 3,20 lerden ilk parçamı almayı düşünüyorum. o zaman yine duruma bakarız. acelem yok. trend düşüştür. hele dolar a bir müdahele gelirse tadından yenmez.1 HAFTA EVVEL NE DEDİYSEM O
- USTALARINIZA TEKRAR SELAM
6BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()BİR HAFTA ÖNCE USTALARINIZ 3,62-57-62 beklerken ne dediysem dimdik ordayım
- ilk alım yerim 3,20 ler
- geçen hafta yazmıştım 3,42-45 lere çıkabilir bu sizi kandırmasın(dün burdan 3,57 yazanlar vardı)
- sabredin. düşüş trendi devam
- şimdi herkes ben demiştim ci oldu:)))(sayfalarına bakın demişlermi 1 hafta evvel:)))
HERKES KENDİ BİLDİĞİNİ YAPSIN. SUÇ ATMAK EN KOLAYI
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()DÜŞÜŞÜ DİYORUM DÜŞÜŞÜ:))) 6 gün önce yazan ben birbirini kutlayan gazlayan başkaları. HEY ALLAHIM:)))bu sayfa çok komik çookkk
- alım için acelem yok kademe kademe alacağım
- ustalarınıza aynı selamımı söyleyin yine
-
KİMSE SANA UYDUK DEMESİN alan alsın satan satsın
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ():)))düşşü 6 gün önce yazan bern kutlamasını yapan başkaları:)))hey Allahım
17BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()site artık gerçekten de çocuk oyun alanına döndü. ,
- Allah aşkına lıke verin yazanlar
- bana lıke yokmucular
- lıke verin adaptasyonum bitsinciler
BURADA LIKE DEMEK bu adamın sayfaya katkısı var demektir. dilenci gibi hiçbir şey yokken lıke istemek ne? amaç ne?100 yorumun 99 u chat sayfası havasında ve düzey içler acısı maalesef...3 gün önce bi kız; burdan satsammı yazmış 6 lıke almış... hayretle sizleri izliyorum:(bakalım kim esef duymak yerine cevap verecek. buyrunuz=