Üye adı:Savaş006
Kayıt tarihi:27 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10702
Üye puanı:2149
Takipçileri:704
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()kardeşim ben inşaatçıyım. ev alacaksan 2-3 ay bekle. yüzde 10-15 uygun alabilirsin. yerinde olsam Altın alır 2-3 ay yatarım. KARAR KESİNLİKLE SANİN TABİ
Ceu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()evet jy ve strl... strln sürekli düşüşte. gram çıkmadı. düştükçemi satıyor. gümüş 2 gündür kar yazmadı. gr Altın ise dün 381,81 aldıklarımı bugün 382,23 zor sattım yakayı kurtardım.1 KERE KAR YAZDI. dolar sürekli düşüşte yada durağan. eee? varmı başkası?
Yasamakbudegil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()yahu arkadaş yanında türkçe bilen biri var mı? sen anlayamadın hala...2 gündür 45 al- sat vermesi İM KAN SIZ. ben ne diyorum sen ne diyorsun. siteye yazmıyorum kafa rahat yazıyorum laf anlatamıyorum. hadin hayırlı sabahlar engellenmeden çıkalım
huseynkarakaya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()mesajı bir daha okurmusun? grafikler başarılı demişim değil mi? ama 2 günde 45 al- sat:)))yani bu kadar olur... atsın 10 tane dekont
Yasamakbudegil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()bak mesajın sonunda yazdım grafiklerin başarılı dedim. ama 2 günde 45 al- sat vermedi. mesajı dikkatli okuyun öyle cevap verin. yada savunmaya geçin. o 45 al- sat tan sadece 10 tane atsın hadi
huseynkarakaya için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()arkadaşlar burda rakamlar da alım satım fiyatları da hepimizin önünde. hepimizde de internet bankacılığı da var. burda her aldım satım diyene günde 10 işlem yaptım diyene asla inanmayınız. bu tür arkadaşlar ancak kendi itibarlarını zedeliyor.
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()o 45 işlemin sadece 10 tanesinin fotosunu atarmısın? yani bu kadar olur!2 gün önce alım yaptım dedin yazdın ve 4 saat sonra kara geçmeden karla yolladım yazdın. dünde aynı! grafiklerin kadar aldım sattım dediğin de tabanlı olsa keşke
dtmustafa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()ıspatla...
DolarZengini için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()3,4820 lerde kapatırsa yarını bulmaz 3.52 deneyebilir. dolar yarın 7.06 lara değebilir sonra düşüş devam. gümüşte kademeli düşüş bu ay devam edebilir. SADECE BENİ BAĞLAR
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()evet kardeşim. piyasa neyse o. şu an ons ta zerre yükseliş yok. gr ı yukarda tutan dolar dır. bunu 5 yaşındaki çocukta görüyor. dolara ciddi müdahale gelmeli artık. yazık bu ülkeye. burada 500 tl kazandım diye sevinen bunu 3 katı geri verir zamlarla. ons ta 14 dolara kadar geri çekilme beklentim BENİ BAĞLAR hala mevcut. ancak 15.50 de tutunursa da tekrar girilir
Diriliş0636 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()selam kıymetli kardeşim. maalesef dolar şoku yaşıyoruz. ülkem adına milletimiz adına çok üzülüyorum. burada dolardan 3-5 kuruş kar a sevinen her ürüne gelecek yüzde 25-30 zamla bunu kat kat geri verecektir. ülke ekonomisine gelen kanburu da hepimiz biliyoruz. moralim dolar namına çok bozuk... diğer yandan gümüş ons gördüğün gibi hala hacimsiz ve güçsüz.14 dolar ları deneyecektir. bu da dolar 7,20 olsa da 3,26 lara tekabul eder. elbet yanılabiliriz lakin ben tl deyim. gümüş ons 15,50 de tutunmadıkça da girmem
İmplant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()hatırladım kıymetli kardeşim. gözünüz aydın açılıyor dükkanlarınız. inşallah bereketli olur. valla kardeşim gümüş ons güven vermiyor. dolar ın MB nın izlemesi sonucu buralara gelmesi ile gram fiyatında yükseliş var ama ben tl deyim. ciddi bir düşüş olmadıkça veya ons 15,50 dolarda tutunmadıkça girmeyi düşünmüyorum. merkezden bir müdahele gelirse dolar geri çekilebilir. buda gr fiyatını düşürür
kurtadmi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()sağol kıymetli kardeşim teşekkür ederim. bol kazançlar dilerim
Repo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()kimseye uyma kardeşim. herkese uyarsan yandın. araştır kendi bildiğini yap. Allah bereketli kazançlar versin
Kral7714 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()elinde gümüş var seni de anlıyorum:)bye neyse hadi sana da bye:)
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()adamın elinde gümüş var ne yapsın:)saracak biri lazım. selam saygılar
Çınarm_oğlum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()bana rakam verme diyen rakam yazarak hedefler veriyor:)))DURUM BUDUR
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()HATTA; zahmet edip dün beni aşağıladığınız mesajımın Altın daki mesajı da okusaydınız;3,39 a tepki yükselişi gelebilir bu 3,25 hedefimi değiştirmez yazdığımı da okurdunuz. el insaf el insaf el insaf
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
17BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()Kıymetli kardeşim dün ben takipçim olan kıymetli kardeşlerimi etiketleyerek
- yarın nete giremeyeceğim,3,25 ten alım yapma ihtimalimiz var ekrana bakalım yazmıştım
-3,25 görürsek inşallah 3,15 ler muhtemeldir yazmıştım
- burası al- sat yeri, yatırım yeridir ve tl de olan düşüş gümüşte olan yükseliş bekler
- lakin beklentiden ziyade göstergeler ve araştırmalar sonucu grafiklerde nispeten incelenerek belli bir rakam ortalaması alınarak hedef seçilir
ama sahur vakti çok üzülerek sizin:''inşallah o rakamlara alamazsın'' YAZINIZI OKUDUM VE SOSYAL HAYATTA EMİN OL HAMDOLSUN ADAM GİBİ BİR DURUŞU OLAN BİRİ OLMAMA RAĞMEN BU BEDDUANIZA GÖZLERİM YAŞARDI VE BAŞKA BİR ARKADAŞLA 6 MESAJ BENİ AŞAĞILAMANIZA RAĞMEN ORUCUMA HALEL GELMESİN DİYE TEK CEVAP YAZMADIM. hatta cevap vermeye korktu beni engelledi yazdınız bende engelli tek Allah kulu yoktur.
burda herkes beklentisini yazar tutar yada tutmaz. benim 3,25 beklentim var. bu kimseyi alakadar etmez
- bedduanıza cevaben:inşallah siz benden çok kazanırsınız ve tüm arkadaşlara Allah benden fazla verir.
BAŞKA TEK BİR CEVAP VERMEYECEĞİM ANLAYANA EN GÜZEL CEVABI VERDİM
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()dostum dün gece yazdığım gibi gün boyu nete giremeyecem demiştim. bugün çok işim vardı akşam da iftarı arkadaşın bahçede yaptık şimdi eve girdim. dün yazdığım gibi 3,39 lara tepki yükselişi olabilir satış fırsatıdır demiştik. ben 3.34 ten ilk kademe alımımı elde tutuyorum. kısa al- sat ı bıraktığımı da yazmıştım.3,25 hedefinden zerre sapma yok!
KİŞİSEL GÖRÜŞÜMDÜR SADECE BENİ BAĞLAR HERKES KENDİ BİLDİĞİNİ YAPSIN
İmplant için cevaplandı (yorumu göster)