Üye adı:Savaş006
Kayıt tarihi:27 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10702
Üye puanı:2149
Takipçileri:704
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Savaş006 yorumu ()Böyle bir cevap bekliyordum, yanıltmadın...
NeT42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Savaş006 yorumu ()3 Yıldız'ın var ama yorumlarına gülüyorum İnan. terste kalmanın psikolojisi sanırım
NeT42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()bu sterlin in gözü 8 lerde arkadaş. büyük terste bırakacak bizi. oralara giderse aylarca 8,50-60 lar hayal olur
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()Hayırlı kandiller arslan kardeşim. bebiş nasıl:)gözlerinden öp. Allah saklasın
@ALICIKUŞ4270 aynen iki sert iğne... şurya bak ya bir hafta önce nerelerde olan mal 8.29 oluyor 8.27 oluyor almaya korkuyoruz.8.50 den fena terste kaldım... (birazda 8.33 var birazda tl. hayırlısı bakalım
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()off iğneye bak
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()Abide derler ki Allahı neden seviyorsun. Der ki Abid; kul hiç bir günahımı bilmediği halde yaygara yapar. ama Allah her suçumu günahımı bildiği halde hem saklar hem beni sayısız nimetle rızıklandırır. Rabbim cümle islam aleminin kandilini mübarek eylesin
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()3870 lere her değdiğinde tepki alıyor geri 3920 ye. yarın ykseliş olabilir
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()avrupa açılınca 8.50 ler mi görecez yoksa düşüş trendi devammı edecek ustalar?
-1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()ve düşüş başlıyor
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()Konu: gunlukde auto fibo
kaç bekliyorsunuz?8.50 den terste kaldım.8.20 ler gelir mi yoksa bir düzeltmeye gidermi bu kadar düşüşten sonra?
orhan454 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Savaş006 yorumu ()arkadaşlar platin 846 dolar (187) tl yi mi gördü? şimdi grafikte gördüm yanılıyormuyum? geri 773 dolara inmişbu nasıl bir hareket... yarın bir daha yukarıları zorlayacaktır o halde. yanılıyormuyum rakamlarda?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()gümüş ons şov yapıyor ama çok kişi fena terste kalacak yine:)))gümüşü erken sattım sterlin i erken aldım...8.50 yüklü tersteyim... @Akif44 hocam 8.20 artık kesin gibi değil mi?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()aytaç hocanın dediği gibi bir de 8.72 ye tepki geliyor mu... off harika olur
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()off of of çöküş başladı:)yanacaz herhalde. fena terste kalacaz
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()Aytaç kardeşim yanılıyorsam düzeltin. hem bir kaç mesajınızda 8,72 ye bir tepki beklediğinizi okudum hem de 8,20 yi 8,10 u boşverin ütopik düşüş beklentileriniz de mevcut 7,60 gibi. hangisinde karar kılacağımı şaşırdım:)
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()düşüşle açıldı...8,33
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()ciddi düşüş oldu. bir tepki yükselişi olacak mı acaba? hayatımda ilk defa düşüşü görünce 8,50 den yüklü alım yaptım. piyasa açılınca full çıkıp 8,20 mi beklesem yoksa 8,55-8,70 lere bir tepki gelirmi! çok sıkıldım kararsızlıktan... şayet 8,10-7,80 lere düşerse uzun süre 8,50 yi boşver 8,30 bile hayal olur...
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()sevgili kardeşim şu an obo resmen bozuldu değil mi? yani obo işlemez artık düşüş sinyalli grafikler devam diyebilirmiyiz?
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()Kibar beyefendi naif kardeşim emeğine sağlık sağolasın. yani bir değişiklik bir haber yada grafikte bozulma hatta manipülasyon ve/veya spek devreye girmezse 8,20 muhtemeldir i anlıyorum bu yazıdan. emeğine sağlık kardeşim. bugün 3 lıke sana
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Savaş006 yorumu ()herkese SA. @Aytaç_fb41 ve @Akif44 dostlar. yıllardır altın ve gümüş arada platin al- sat yapıyorum. (usd de iyi paralar kazanmama rağmen NOT:iki yıldır ülkem menfaatine dolar ı bıraktım)ciddi düşüşü görünce 8,50 den yüklü gp ye girdim. (8,46 dan dönüşü 8,70 tepkisi sandım yanıldım, geri düştü malum)sizler 8,20 lere hatta 8,13 lere ne kadar ihtimal veriyorsunuz dostlar? bana al- sat demenizi beklemiyorum 8 yıldır bu işlerdeyim bunu sormak bile külfettir. sadece yüzde kaç ihtimal 8,20 ler var. yüzde 90 üzeri derseniz kendi kararımla pazar gece çıkıp tl de beklemeye devam ederim. selamlar hayırlı al- sat lar