Üye adı:Savaş006
Kayıt tarihi:27 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10702
Üye puanı:2149
Takipçileri:704
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()(66 bin gram hiç dokunmadığım 3,60 a ayırdığım var elimde o bir kenara! )ama yüzde 65 civarı tl deyim. bugün aldıklarımı da full sattım.10 msj sınırımdan dolayı yazamadım. saat 17:14 te 3,3924 ten kuveyt full sattım
1mustafa2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()tebrik etsen neye yarar Nurcan. canım yanıyor arkadaşlar burada 300 tl kazanınca ünlü trader oldum havasına girince. p tesi 4 krş çıksın yine uçarlar havalarda. artar tutarlar ŞELALECİLER nerde diye. şnu anlamadılar; biri düşüş derken düşüyorsa şelaleci değildir! çıkacak dedi çıktıysa fişekçi değildir... günde 10 rakam veriyorsa zaten uzak dur o adamdan kaile alma... neyse kimsenin taktığı yok. yıldız gördükçe selam durmaya devam edin. boşa bırakmadım 3 yıldızlı outlaw nıck imi. ego yapıyor, kasıntı yapıyor gerek yok. BANA GÖRE düşüş bitmedi dolar ve gümüşte. ELBET YANILABİLİRİM. herkese hayırlı hafta sonları, sadece iyi yürekli kardeşlere bol kazançlar...
nnurcann için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()burada 4 isim var çok peşine düştüğünüz. dikkat edin! bilmedikleri attıklarında tutmayan yorumları dahi aha bak dedim işte demiştim diye yalan söylüyorlar sizde bravo helal yazıyorsunuz. İNSANLARIN SAYFASINI araştırmadan takip etmeyin. YAZIK PARANIZA
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()37 den ilk girdiğimi yazdım sonra 10 yorum üstü engelim şu an kalktı yazmaya başladım. ankaradaysan noter huzurunda 100 bin tl iddiaya girelim... inanmayanlara attığım al- sat lar sayfamda var. hem inansan neee inanmasan ne
meanett için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()burada gerçekler kimin umurunda! hayal kurdur al lıke ları...
GANNAMAN için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()6300 tl karla 3,34xx-3,35xx-3,37xx bugün alınanlar 3,3924 saat 17:14 te kuveyt full tl ye geçilmiştir. ÇAKMA USTALARINIZA SELAM SÖYLEYİN. adamlar 3-4 yıldızı ile dün 3.44 ten mal aldırdı daha halen yazıyor sıkıntı yok diye... PES! öğretecem size bu işi. yok fibonacci yok grafik le tek yere bakarak, başkasını dinleyip buraya yazarak olmaz bu iş... haftaya daha güzel para kazanacaz inşallah. yıllardır yazarım.. bu işte yüzde 90 kaybedersin! geçen hafta 3 kuruş kazananların çoğu şu an terste. çünkü hayalle iş yapıyorlar. ellerinde gümüş varsa uçacak, tl varsa düşecek! realite yok.. işi bilmiyorsanız al- yat yapın!
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()SEN DAHA yazıyormusun? pes. dün ben düşüş derken sen 3,44 ten mal aldırıyordun... vallahi pes. ve hala lıke alabiliyorsun! sana tek cevap yazmayacağım. bu millet 4 yıldız demek amirim ağam paşam demek dedikçe hep zarar etmeye mahkumdur. gün boyu da sıkıntı yok yazdın durdun. ben 2 gün evvel tl ye geçtim düşecek yazdım 3-4 kere. yani bari 2-3 gün yazma da hicap duydu diyelim
underzero için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()sağol kıymetli kardeşim...
Ladree için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()evet ve kimse de YAHU HİÇ DÜZELTME DEMEDİNİZ bakın zarar ettik sizin yüzünüzden demez maalesef...
Messimi_Ronaldomu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()selam kardeşim:)hoşbulduk:)))
EuroDol için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()hayırlı bereketli kazançlar kıymetli kardeşim... günün güzel olsun
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()her dikkat dediğimde LAF ATANLAR sataşanlar bunaltanlar, dikkat dediğimde uyumsuzluk var dediğimde KENDİNİ 500 tl kazandı diye TRADER sananlar nerde?
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()yaaa... demek ki neymiş. Bİ şey BİLİYORMUŞUZ DA konuşuyormuşuz...
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()3 günde 23 bin karla full tl ye geçtim... yükseliş gördüğümde yine girerim. ben kazanmak için burdayım...
ertfth için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()şelaleci dediklerin belkide herkesin hayrına yazıyordur! ama sen beddua ediyorsun. ALLAH iyi kalpli tüm kardeşlere kazandırsın
ertfth için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()ne uçacak diyene ne kesin düşecek diyene inanın. RAKAMLARA İNANIN. Altın ons bir saat 1712 altında kalır 1699 a düşerse gümüşta de geri çekilme muhtemeldir. gümüş tl 3.39 derse daha derine inebilir. BU SAYFADA 30-40-70-100 bin zarardakiler DÜŞÜŞ diyenden nefret edenlerdir. ÇIKIŞA HEP İNANILIR DA düşüşe asla inanılmaz.
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()sakın...3.39 da izle
Mehmet2018 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()altın göçüyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()ya kardeşim kusura bakma ama yeter ama 30-40 mesajı geçti senin şu 4080 den alım işi. almadığın rakamı yazmayacaksın o zaman! sonra dönüp te yok o rakam değilmiş bu rakammış demeyeceksin. aldıysan ve iddialaştıysan da KOÇ gibi atacaksın sayfaya. atamadın madem bari bugün bari bi uzaktan izle yani ortada görün me de az nedamet duydu diyebilelim
gebere_jackson için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()burada ancak destek ve dirençler, uyumsuzluklar, politik ve ekonomik gelişmeler yazılabilir. bana tanıdığın net rakam verebilecek birini söyle ayda 10 bin tl maaş vereyim.1530 kırılım noktası.1555 üzerinde 4 saat tuntunursa veya 1530 kırılırsa ancak yön belli olur. yoksa ons 3 gündür aynı yerlerde. ama bir düzeltme olsa dahi 3,62 ler 70 ler ufukta göründü artık kardeşim
İnvestin için cevaplandı (yorumu göster)