Üye adı:Ppapaty821
Kayıt tarihi:5 Mayıs 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:285
Üye puanı:74
Takipçileri:5
Takip edilen:16
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:18 Mayıs 1991
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Elimdekileri satma derdinde değilim vadem orta ya da Uzun. Kademeli alım yapıyorum. Her yükselişte satıp hemen alttan alayım demek yerine bekleyip daha güzel karla sarmayı planlıyorum. Düşerse de alttan kademeli alık yapacak param var. Hatta düşse de alttan daha çok toplayıp aylar sonra güzel karla satıp paramın değerini korumuş olsam diyorum. Malum pandemi ve ticaret savaşları ortada.
Her zaman kademeli alım yapmayı planlayın.
Ful girip çok kazanıp çok kaybetmekte var.
Kademeli girip %30 az kazanıp hiç kaybetmemek daha iyidir.
Al sata günlük kar gözüyle bakmayıp. Birikim ve para değeri koruma gözüyle bakıp acele etmeyen, sabır eden her zaman kazanacaktır.
Saygılar
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Anak bey fazla duygusal olmayın teşvik fiyatlandı zaten Ons 1680 den buraya boşuna çıkmadı :) teşvik her zaman ons a yaramaz başka yerlere gitti
Anak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()1712 ile kurtulursa iyi :)
altin_takipçisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Konu: Bende bitane şifre yakaladım.
ZAten plan o hocam millete tepeden mal sattılar ucuzdan aldırmak istemiyorlar bezdirip bezdirip zararkes istiyorlar. TL ile eşit tutuyorlar Ons yukarıya dolar aşagıya
Siz insanlara her zaman kör olmadan birşeyler öğrenip kendilerine göre plan yapmalarını söylersiniz bende sizlerden birşeyler kapmışmışım sizin gibi değerli insanlar nadir grupta
İnsanlaeı korkutan ezbere konuşan çok kişi var.
İnsanlaea şunu söylemek istiyorum günlük saatlik düşünmeyin yatırımcı olun.
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Konu: Bende bitane şifre yakaladım.
Onur hocayı dinleyen pişman olmaz
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Korkutmamak için 15*** leri vermedim hocam :) görmüyorlar büyük tabloyu maalesef her yükseliş derin düşüş için hazırlık olabilir. Çoğu yatırımcı acemi ve olaya saatlik günlük bakıyorlar ondan dolayı ki sabır yok korku var kaçacak göçecek düşecek korkusu ile panik var
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Şurada böyle adam akıllı gerçekçi ve bilgi verici yorumlar görmek ne güzel.
Atıp tutanlardan sıkmıştı artık teşekkürler özellikle Ons 1765 aşmadıkça değil 1680 1630 bile mümkün aşagısını söyleyip milleti korkutmayalım
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Ona bakarsan dolar 6.90 dan geldi doların bu kadar ani çıkması gümüşte 5.5 gelmesine engel oldu inşallah 5 TL gelir daha cok alırız.
Yani şu çıktı böyle oldu o düştü böyle oldu demek bize kazandırmıyor adamların amacı bu denge de tutmak
DolarZengini3333 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Zirvede en tepe de mal almışsın kaçtan sattınız peki?
RG58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Allah sabır versin. Grafikler var önemli destek var dirençler var
Mesela 25.100
24.900 çok önemli gümüş ons için oranın Altın a inmedikçe korkuya gerek yok.
Kaçtan alım yaptınız
RG58 için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Düşe kalka öğrenilir
3.50 TL iken düşecek alınmaz tepe denildi almadık solugu 6 TL de aldık
Ne oldu işi öğrendik , sabrı öğrendik kaybederek tecrübe kazandık
Başkasının lafına bakmadan iş yapmayı öğrendik
Bazen para değil sistemi öğrenirsin daha dok kazanmak için.
Destek dirençleri öğrenip piyasa okumasını bilmek gerek
Bol kazançlar dilerim
Saygılar.
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Kesinlikle haklısınız sadece zaman ve sabır
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Sabaha kadar ekranda kalıp zulmetmeye değmez amaç para kazanmak kendimize zarar vermek değil.
Hedef koyarsın şurda şurda şurda satacağım
Şurda şurda şurda alacağım düşerse alırsın çıkarsa satarsın
Bugün aldım akşam kar edeyim kafasında olursanız kendinize eziyet etmiş olursunuz ben bu sayfa da çok kişi gördüm atan tutan kendinize yazık eden kolay kolay yorum yapmam ama bazen yapmak gerekiyor. Panik yok her malın bir alıcısı vardır ve satılacak zamanı da vardır. önemli olan kendi stratejindir kişi var 6.30 dan düşer 6.10 a keske satsaydım der kişi vardır 7 TL den 6 TL ye düşer sarmaz sorun değil vadem uzun der
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()E yani sizinki de enteresan olmuş 6.95 demem zirve demek tepe demem 6 TL den 7 TL olmuş satılır ama şimdi daha uçan kaçan yok. Ve vadeniz uzundur 7 TL den 6 TL olur sorun yapmazsınız neden ? Vadeniz uzun. 6.90 da biz mal satarken ful mal alıp terste bekleyende var önemli olan doğru zamanlama ve doymaktır
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Ful işlem yapmışsanız ve düşünce içinizde kalacaksa 3/1 ya da yarısını satarsanız düşünce alırsınız çıkınca da satarsanız
Ve olaya günlük , saatlik , anlık bakmayın biraz zamana yayın gerekirse 1 ay tutun zarar etmeyin.
Burada herkes grafik atabilir ama kimse sizin paranızı bilemez vadenizi bilemez sabrımızı bilemez
Kimse sizin paranızı yönetemez.
Kademe candır belki az kazandırır ama düşünce riskten korur.
saygılar.
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Sadece deniyor. Denmeler ile iş yapmayın. Kendi vade ve paranıza göre ayar layın sonra yukarıya gider ah vah edersiniz. Her zaman alttan alacak paranız yukarıdan satacak malınız olsun.
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()İlk defa mantıkı yorum görüyorum bu gümüş zor iş gerçeği takip etmek gerek buradakiler gibi her haberde uçacak demeye benzemez
Veziroğlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Olası be tepki yükselişinde sakin olun kaçan göçen yok
Ons Tepki yükselişinin olması demek hazır olun daha dert düşeceğim demektir bilginize sunarım
Kimseye ful işlem önermem destek dirençleri yi takip edin.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Konu: #25563811 Grafik detay ve yorumları
26.700-800 tam pivot üzeri başka altı başka orayı takip ediniz
Fahad için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Ege can dax ve endeksler satış yerse gümüş gümler ama dediğin rakamlara gene gelmez
Egecan59 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Hayalden ibaret duygusal olmayın.
Kaptan_Bülent için cevaplandı (yorumu göster)