Üye adı:Ppapaty821
Kayıt tarihi:5 Mayıs 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:285
Üye puanı:74
Takipçileri:5
Takip edilen:16
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:18 Mayıs 1991
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Elimdekileri satma derdinde değilim vadem orta ya da Uzun. Kademeli alım yapıyorum. Her yükselişte satıp hemen alttan alayım demek yerine bekleyip daha güzel karla sarmayı planlıyorum. Düşerse de alttan kademeli alık yapacak param var. Hatta düşse de alttan daha çok toplayıp aylar sonra güzel karla satıp paramın değerini korumuş olsam diyorum. Malum pandemi ve ticaret savaşları ortada.
Her zaman kademeli alım yapmayı planlayın.
Ful girip çok kazanıp çok kaybetmekte var.
Kademeli girip %30 az kazanıp hiç kaybetmemek daha iyidir.
Al sata günlük kar gözüyle bakmayıp. Birikim ve para değeri koruma gözüyle bakıp acele etmeyen, sabır eden her zaman kazanacaktır.
Saygılar
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()@antepli87 hocam gümüş rsl kaç şu an
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()@Rosee1 aman ha 1 saat sonra düşüş olur sonea pişman olup falanca kişi yüzünden satmadım denmeyin çok üzücü cümle olur. Ben sadece ilerisini görmenizi istiyorum. zararda sizin karda bu kimseyi ilgilendirmez. yatırım tavsiyesi değildir. Yani şu an bende gümüş var düşsün 5 olsun 3 ay beklerim muhakkak tekrar 7 olacak onu demek istiyorum.
Saygılar. Çok riski şeyler bunlar ama şunu bilirim sadece sabır. Kaçacak düşecek uçacak diyenlere bakmayın. Ne kadar beklerim deyin kendinize yönelin.
Rosee1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Düşsün paranız varsa alttan alın. Yoksa da kendinize 3 5 ay 1 sene vade vermişseniz sabır edip bekleyin. Er ya da geç yükseliş olacak panik zarar yaptırır. bueadaki değerli yorumcularda bunu söyler sabır sabır sabır
@Onursallls üstadımızdan öğrendim ben beklemenin ne olduğunu.. çok yaya kaldık çok
Rosee1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Sayın rose zararına satış yapmayın. Satış yapıp beklerim diyorsunuz ee sonra ? Düşeceği garanti mi ? Hadi düştü diyelim aldığınız rakam vergi zarar... şimdiki sattığınızdan değerden daha mi düşük olacak ? Yatırım tavsiyesi değildir herkes kendi kararını verir lakin bunları da hesap etmek gerekli değil mi?
Rosee1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Olaya çok çok çok kısa vade günlük al sat olaya bakıyorsunuz :) biraz orta ve uzun vadeli olun kazandığınız parayı görün. Ufacık kara doyumsuzluk diyerek kendinize kızmayın 5.50 de olabilir 7.50 de beklemek ve sabretmek her zaman iyidir. yatırım tavsiyesi değildir şahsi düşüncedir. herkes sabredemez terse düşünce sıkıntıdan patlar zararına satar o ayrı mesele.
urfalı6335 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ():) yolunuzu biliyorsunuz sıkıntı yok. İnsanların zarara girdiğini görünce üzülüyoruz ondan dolayı yazdım. bekleyip daha da aşagıdan alınıp beklenebilir ama kademe yapabilirsiniz sıkıntı yok. Hayrını görün :)
Nahnü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Ben bu kadar yüklü miktarla beklemem. Kademeli alırım paranı riske atmam çok ciddi parayı riske atmışsınız en ufak bir terste kalpten giderim:):):):
Nahnü için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Beklemeye devam. Düşerse alttan alırız. 7 8 TL olursa satarız gerek 2 ay gerek 1 sene bekleriz para böyle kazanılır stressizO?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Kesinlikle sabreden zaten 1 2 ay içerisinde muhakkak kar alacaktır herkes bundan emin olsun. Ve paranızın hepsiyle tek kademe almayın 10 bin TL kazanacağınıza 7 bin TL kazanın ama garanti olsun. Terste beklemektense zararına satmaktansa daha iyi
Riskliyaşam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()@antepli87 önce günlük al sat düşünür panikle yapardık. Şu an orta, uzun vade düşünüyorum kafam saat gibi.
Şu an 1 kademe var elimde düşerse kademe almaya devam ederim yükselirse elimde en azından 1 parça var derim belki ekleme yaparım. kafam çok ama çok rahat kademenin gözünü seveyim. Günlük saatlik karlar düşünüp hep korktuk ya da yaya kaldık bu işin sırrı sabır.
antepli87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Ortalama 1 ay önce tam bu konuyu size anlatmak istediğimde bana kızmıştınız sizi suçladığımı sanmıştınız. Demek istediğim tam da buydu insanlar böyle işlerine gelmeyince çamur atmasını iyi bilirler. Buradaki kişiler babasının kölesi gibi davranıp piyasasınında babasının piyasası gibiymiş gibi olmasını isterler. Hiç beklemeyelim zarar etmeyelim gününe hemen kar edelim derler. Aldım 1 ay beklerim 2 ay beklerim mantıgı yok. Ancak çamur atarlar kendi kafalarını kullanamazlar
antepli87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Konu: #22003945 Grafik detay ve yorumları
Şu an neyin nereye gideceği belli değil site olarak hepimiz kademeli alıyoruz kademeli alım bizleri riskten koruyor. aklınızda bulunsun. Yatırım tavsiyesi değildir kimse de bunu yapamıyor zaten
utrate için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Anladım hocam gidişata göre hareket edeceğiz artık.
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Aynen öyle dün gece 1965 i aşsaydı öyle yapacaktım. Düştüğünde ise 30 birim düşünce mi toplamak mantıklı?
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Onur hocam aylardır sizi izliyorum sizin yolunuzdan gitmeye karar verdim. Yükselince satıp alttan alırım mantgını bıraktım ve her düşüşte panik yapmayı da bırakacağım param varsa alttan alırım. Pörftyümü 5 e böldüm dün 1 kademe aldım dün kar yazdığı halde sabrımı dizginledim satmadım şimdi ise düşüşte düşsün düştükçe toplarız TL de beklemektense bu yoluntercih ettim. Teşekkürler.
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Ürün aldım hep yükselsin 10 koyayım 12 alayım mantıgından çıkın.
Bu olaya ticaret , birimim, para değerini koruma olarak bakın.
Bugün aldım akşam kazanayım mantıgında olduğunuz sürece hem stres yapar hemde zarar edersiniz. Aldınız bekleyin düşsün yükselsin sadece bekleyin 3 5 ay sonra ne oluyor görün. Ama siz böyle yaparsanız elinizdeki parada gider yazık.
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Değerli arkadaşlar
Dün Paramı 5 kademeye bölerek ilk kademeyi 6.40 ortalaması ile alım yaptım 6.55 olduğunda kar gördüm satmadım.
Kaçacak göçecek deyip insanı korkutuyorlar düşsün alttan alırım kademe param var.
Saatlik, günlük , haftalık düşünmüyorum aylık düşünüyorum. 6.80 ler elbet gelecek 6.40 dan aldığımı satarım.
Bir de şu mantık var 6.30 dan aldım 6.60 dan satanımda 6.30 tekrar gelir alırım sanki kedin gelecekmiş gibi insanları etkiliyorlar. üzerine stres kendilerine kalıyor.
Bu işte sabır en önemli etkendir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Saatlik al sat düşündükleri için :):):) orta vade düşünseler keşke bunca strese değmediğini görecekler
gümüş_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()Kaç kademe ve ne kadar bekleyeceğinize bağlı 6.35 den alıp almamak. Çünkü düşme ihtimalini göz önünde bulundurmak lazım tek kademe alırsınız. sonradan düştüğünde beklemek zorunda kalırsınız acelemiz vardır ya da sabırsızsınızdır zararına satarsınız. bugün kapanış günü ne olacağı belli olmaz çoğumu bekliyoruz. karar ve tercih sizindir bunları göz önünde bulundurmak gerek. Yatırım tavsiyesi değildir
sk66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ppapaty821 yorumu ()İhtiyacın varsa sana tavsiyem hedefin gelinde kar cepte güzel de ve el salla bir terste kalırsın sonra para da lazım olur boşuna sıkıntıya girersin.
karmafelsefesi86 için cevaplandı (yorumu göster)