Üye adı:Oniki_numaralıadam
Kayıt tarihi:12 Kasım 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1034
Üye puanı:114
Takipçileri:1
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()O karar senin, ama burayı bir kez hatta 2 kez düşün:))) Geçmişte boğalar iriymişti, şimdiki buzağı kadar bile yok, 1 yıldır onu görende yok:))) vesselam böyle bir piyasa burası.
Ceu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Buyrun gelin, bize yeni yüzler lazım:)))
Ceu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Bana göre ustalaşma değilde iyi- orta- az bilen ve hiç bilmeyen şeklinde bilgi derecesi var, Şahmeranı, Coin üfleyeni vs bir kaç arkadaşı kimse tartışamaz burada.
6 Eylül 2024 den beri günün abartısız en az 15 saati ekran başındayım:)))
Üstad, ayrı para yada fazlalık para diye bir kavramı Gazi icat etti, arada sallayıp duruyor, ama 50 TL yi çöpe at desen atmaz. O halde fazlalık para kavramı diye bir şey yoktur, olsada çürür. Zaten paranın fazlası olmaz:)))
Tepeden alanlar, aldıktan sonra Şahmeranı buluyor, almadan önce neden sorulmazki?
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()İyiki icat ettin, sağol üstad:))
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Bana göre en büyük hata bu, kâr beğenmemek, kısa zamanda çok fazla kazanmak, zengin olma hayali, öyle bir devir kalmadı maalesef, bugün ethfi- eigen 2 tur attım, ortalama %9 kâr, kötümü?
Atıyorum, birisi her gün 250-300 dolar alsa aylık miss, sitede kendi işyeri olan harici kaç kişinin bu kadar aylık geliri var?
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Daha bekle, mutasyonu bile ilk ben söyledimler çoğalacak, senin papuç dama atılacak, üstü kapalı ima edenler var, özellikle ölücü şelaleciler?
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Olurmu üstad, 1 senedir coinlerle gayet iyi anlaştık, bugün son günüm olacaktı, mutasyondan dolayı devam, al- sat.
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Bak bakalım, spot alıma başlayın yazıyormu:)
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Sende iyi sabır varmış, 1 yılı geçti hâlâ anlaşılır halde anlatıyorsun:)))
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Yemezler, sitenin en uyanığı sensin:)))
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Senin gibi sallamıyor, matematiğin 4 kuralını uyguluyor, fenomenim başkasını tanımam, sen 2. sırada)))
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Dekan kesmez seni, btc ceo su yapalım, hergün testereyle kesersin bizi)))
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Merhaba, Ulaaa sende bişey bilmiyon:)))
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()btc nin düşüşüyle orantısız olduğu için yazdım, zaten çok düşmemiş olsalar en az %8-10 aşağıda olurlardı. Geçen haftaki soygunu unut gitsin, o fiyatları baz almam, bana uymaz.
Ali_gny için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Üstad, aslında altları fazla düşürmüyorlar, yine beklentiyi karşılamayıp 106.453 den dönmesin bu meret.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Kesin fişekçinin biridir, düzelttim.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Haklısın üstad, piyasa aynen söylediğin gibi.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()105 beklenirken 107 den döndü, yükselip düşerken yine 105 beklendi bukez 108 den döndü, yine 105 ve altı bekleniyor, geçen haftaki bilinçli vurgunu saymazsak o günden sonra 109 Altın a hiç sarkmadı, tabiki sarkmayacağı anlamı taşımaz, yön kefere py lerin elinde, ama sanki bir örüntü misali beklentinin tersine nakış gibi işliyorlar, sadece dikkatimi çekti, ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Hepsinden sitede birazcık var:)))
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Demode olmuş uçak gibisin:))
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)