Üye adı:Oniki_numaralıadam
Kayıt tarihi:12 Kasım 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1034
Üye puanı:114
Takipçileri:1
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()btc hacmi düşüyor, bir yerden altlara tepki gelmesi olasılığı, ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Konu: Ekonomist 2025 dergisi de bu işin icndemi
Aynen, temkinli olmakta fayda var,
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Konu: Ekonomist 2025 dergisi de bu işin icndemi
Calculatör, gan analizi yapıyordu, BIST te görmüştüm
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Konu: Ekonomist 2025 dergisi de bu işin icndemi
Spot sormuştum, 2 gündür tepki gelmeyince Google amcaya sordum, 2027 ye kadar her ayın 1 inde 36 mlyn küsür arz edilecekmiş, biride sahipleri satmış diye yazmış, doğru/yanlış bilmiyorum. Ben alsat yaptığım için bende sıkıntı yok, dikkatli olman için sordum sana. Takip ve temkinli olman faydana olur. Ytd
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Konu: Ekonomist 2025 dergisi de bu işin icndemi
Sende Eigen varmıydı
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Anlaşılan senin aylık 108.234 üstü kapattıracaklar.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Uyuzun ters fib 0.382 106.453 desteğine göre coinlerden 1 er parça aldım ama, hiç rahat değilim.
Şuanki durum, güldür güldürdeki Şevketin dediği gibi: vııyyyhh.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Öyle demesen iyiydi, 20 gün önce şom ağzını açtı, gördük babayı:)))
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Aynen öyle üstad.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Hiç mi insafın yok sarı kefere,
Hiç ky bırakmadın memlekette,
Soktun ellerini ceplerine,
Senin yüzünden girdiler kefene.
Oysa daha boğa keseceklerdi,
Hani Kâr zarar kardeşlerdi,
Umutları hayalleri hep tükendi,
Unuttukları senin kalleşliğindi.
Neyse yakam bir puro, tepki kovalayım.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()- Mutasyon dendikçe boğa diyenler!
- Al- sat dendikçe hold diyenler!
- Kırılım var dendikçe duymayanlar!
- Stop- zararkes nedir bilmeyenler!
- Tüccardan medet umanlar!
- Piyasa bitmiş soygun var diyenler!
Hepinize de günaydın!
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Düş 106.453 e rahatla uyuz.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Yazmadığıma bakma, günlük okuyorum mesajlarını, kuzu arayanlara sataşmayım diye senin mesajları okuyup çıkıyorum, gündüz yine birileri arıyordu:))) Neyse ben çıkayım, hayırlı gecelerin olsun.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()O Er'ler kim?
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Pazarlamacıları bile tepede satıp, başka coinlerle geçtiler:)))
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Hâlâ anlatmaya enerjim var diyorsun, helal olsun.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Uyuz btc dünkünün aynısını yapıyor, bakalım çıkış yapacakmı. En iyisi Bir kaç gün sayfadan uzak kalmak.
Herkese bol şans :)))
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ulaaa Fişekçi, sana yazarken alımı kaçırdım, külli zararsınız, bir daha uğraşmayacam hiç birinizle, seni ve senin gibileri ALLAH a havale ettim. (((
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Manüpileye lafım yokda, az bir yükselişle hemen boğa diyorlar, dün alımı yaptım çağırdım bunları ses yok, ne zaman btc 2k çıktı damladılar, ben dedimciliği yazmak için sürekli boğa boğa diyorlar, sanki site madalya verecek, daha buzağıyı bulamadılar:)))
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Nezaman ABD den ayrıymışki, 2013 de piyasa değeri yükselmeye başlayınca sitelere çökmeye başlamışlar. Uydurdukları bahanelerde çökmenin perdesi.
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)