Üye adı:Oniki_numaralıadam
Kayıt tarihi:12 Kasım 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1034
Üye puanı:114
Takipçileri:1
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Bu söylemi geçmişten hatırlıyorum:)) Bol şanslar.
Kale1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Kahve senmisin?
Kale1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Sen donanımlı adamsın, her piyasayı halledersin, sadece sanal değil diğer piyasalarda al yata gelmiyor, biste dün kâr yazan bugün eksiye indiriyorlar, al- çık- takip en güzeli, al sat candır can. Bol şanslar diliyorum üstad.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Bereketini gör, sen işini bilirsin, sadece burada kalmak yetersiz, fırsat gördüğün düşen her piyasada azda olsa olmak/almak iyiymiş. Ben sanalları tamamen sildim.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Eyvaallah üstad, vadelide devammı?
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Slm başkan, aylar sonra bir bakayım dedim fişekçinin bir tüymüş:))). Milleti batırdı, kaçtı, oysa btc 150k olacaktı!
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()6 eylül 2024 de alıma başlayarak çıktığım yolculuğu, kendim ve oğullarımı (kendi seviyemizde) maddi güvenceye alacak şekilde biraz önce binance Globali kapatarak bitirdim ve piyasadan ayrıldım.
Herkesin düşüncesi kendisini bağlar, bu gidişatla zor görünüyor ama umarım zararda olanlar kurtulur.
Bir sürede biste takılacağım. Artık olduğu kadar, olmadığı kader.
Başta @Şahmeran_2525 üstad ve @Ortakahveye yardımlarından dolayı, @coin üfleyenede gır gırlardan dolayı tşk ederim.
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Bereketini gör.
KAPAKÇI_GELDİİİİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Bu kez shorttan voleyi vurmuşa benziyorsun.
KAPAKÇI_GELDİİİİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Likeledim, ama o sadece bir tanesi:)))
Ali_gny için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Sitede herkes alım yapsa fil den bir adet kıl kopartılabilirmi?
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()btc nerden dönerse dönsün, uçacak kaçacak diyen herkes havasını alır, adamlar çarpmış, geri verirlermi sanıyorsunuz? Verecek olsalar istisnalar hariç 2021 den zararda olanlar kurtulurdu, mutasyonu kabullenip az çok demeyip al sattan başka çareniz yok, aylarca yazdım, haricinde vadeliye girip parayı bir an önce sıfırlayabilirsiniz. (Bilmeyenler)
150k gelse uzaya üsmü kurduracaklar sanıyorsunuz, hayalperestler batmış, hayalden başka ellerinde enstürmanda yok, böyle yazarak galiba bir nebze olsun fahatlıyorlar, sürekli poh poh, adam borcu ödeyecem dedi, ödüyor, ama bu piyasadakilerin cebindekileri alarak.
BTC 82k iğnesini aldı, altlar iğneye inmedi, alım yaptım, ama 1500k lük tepkiye karşılık yok, yerinde sayıyorlar:))) BTC bu hacimle altları taşıyabilirmi? Al sat ile indi bindiye ayak uydurmaktan başka seçenek var ise verilerle açıklansında öğrenelim. Açıklayabilecek olan varsa çıksın meydana.
İster inanın/inanmayın, ister kabul edin/etmeyin. Bunun adı MUTASYON. Hoşgeldiniz. Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Eyvaallah üstad.
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ben geçmişte sistemi çok kurcaladım, o şekildeydi, benim için sıkıntı yok üstad, ben al satçıyım. Aylar öncesi göbüllüye Ekim ortası çıkarım dedim ama tepki için duruyorum. Ay ın 15 inde 1d de death croos kesişimi vardı, bir gün sonrası oluşum, kesişimde normalde düşüş olmalı, ama o gün 1d de yeşil mum bıraktı. Düşün gizlenmesi için bir tuzaktı. Bilmeyenler yada takip etmeyenler tuzağa düştü. Sonrası malûm. Mum okuyanlar farklı bir pencereden bunları zaten görüyor, ama ma larda grafikte gösteriyor. Takip şart.
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Bu soygun sistemi kısaca şunu diyor; spotçular vazgeçin artık, vadeliye gelin ve paranızı bir an önce sıfırlayın, spotta kaldığınız sürece zarardan çıkarmaz canınıza okumaya devam ederiz.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Benim yazdığım emir oranları spot için, vadeliyi bilmiyorum.
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Emir %80 den daha fazla aşağıya ise sistem izin vermiyor, yanılmıyorsam yukarıyada 5x olması lazım.
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Sağol üstad, sanırım alch ı benim yüzümden kaçırdın, kusura bakma, hakkını helal et.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Almak için sormuştum, 1d 1w vs genel olarak,
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Üstad, kolay gelsin, müsait bir zamanında Sasa hissesine bakabilirmisin.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)