Üye adı:Oniki_numaralıadam
Kayıt tarihi:12 Kasım 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1034
Üye puanı:114
Takipçileri:1
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Şuan en iyisi önce direnç sonra destek takibi, uygun olan her yerden coinler tekrar alınır, fişekçiler değil coinler takip edilmeli. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Kuzular stop olmuş, gece btc ve Eth nin geri çekileceğini bile bile stop koydum, bir ihtimal dedik ama olmadı, rsı dan asla şaşmam.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ethfi 1.30, eigen 1.60 ortalamayla fiyat üzerinden stop konuldu, bu piyasada fırsatlar bitmez, en iyisi uyumak.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Kuzucuklar hala duruyor, ama boğa tuzağına karşıda dikkat gerekir, ydt.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ne yaptın üstad, x ler bedavamı:)))
BankerKUZGUN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()İnşaallah olursun
BankerKUZGUN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Dur heleee, daha 40k gelecekti:))
BankerKUZGUN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Eth 4h 1d 1w sos, bakalım ne olacak ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()btc dayı zirve direncini kırdın, bakalım üstünde kapanış yapacanmı diyecemde, rsı abi daha yukarısı lazım yoksa yine kandırabilirsin gibi diyor, coinciklerim ekleme için biraz daha bekleyelim. Nasılsa sabahlayacaz. Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ethfı Mayıs ortalarından beri 1w ma20-50 arası gidip geliyor, bugün ma50 1.33 ü kırmayı deniyor. Bugün 1.35 üzeri kapanış iyi olur, yinede her şey btc nin gidişatına bağlı, ytd.
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ben sadece Şahmeranın rakamlarını takip ediyorum, kendim belirlediğim rakamlarla harmanlıyorum, Mart tan beri destek ve dirençlere göre sadece ethfi ve eigen alıp satıyorum, bu ikisinin ciğerini ezberledim. Başka bir coine ihtiyaç bile duymuyorum.
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Linç edenlerin hepsi tarihin tozlu sayfalarında, mümkünse hiç gelmesinler de millet daha fazla batmasın.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()İnat ve hold harici bu piyasada para batmaz, piyasayla inatlaşılmaz, etimiz budumuz ne? Hold ise mutasyonla tarih oldu. Bana göre son 1 yılın özeti.
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Üstad, senin mutasyondan sonraki en iyi senaryo al- sattı, gerisi hikaye, halen senaryo arayan varsa bir kaç ay daha senin yazdığın destek- dirençlere göre hareket etmek.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Zararkesde kol gideceğine parmak gider, en iyi örneği çaylak, Coin üfleyenin söylediğinde Eth longunu kapatsa %10 zararla çıkacaktı, bataktaki 20k nikurtardı 2k lik fundigin peşine düştü, sonuç?
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()125k göz ucu tahmini rakam, temkin açısından yazdım. ytd
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Mecburluk diye bir şey yok üstad, çoğunluk stop kullanmıyor, zarar kes yapmakta cesaret işidir, çoğunluk bunuda yapamıyor, btc kısasa 4h da negatif uyumsuzluk,1d de negatif uyumsuzluk ( kapanışı 125k üzeri yaparsa bozma ihtimali var) kapanışı 125k üzeri yapamazsa ve 1w de negatif uyumsuzluk var,
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Üstad, bu sepetlerin içinde kaşıkçı elmasımı varki kimse bozmuyor? Sepetçiler hep bir ileri bir geri, nereye kadar?
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Kolay gelsin üstad.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Aynen, onlarda haklı olduğunu anladıklarında tüydüler çünkü verecek cevapları kalmamıştı:))
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)