Üye adı:Oniki_numaralıadam
Kayıt tarihi:12 Kasım 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1034
Üye puanı:114
Takipçileri:1
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Sendemi üstad:)))
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()İsteyen istediği stratejiyi uygular, ben al- sattan asla vazgeçmem, nedeni mutasyon, özellikle bir senedir al- yatçılardan (bir kaç istisna hariç) kazanan varmı? Fiyatlar ortada, bu iki coinin uçmasını beklemiyorum, yükselişe ayak uydursunlar yeterli, bana göre bir Coini sadece fiyat uygunluğuyla yani desteğe gelmesiyle almakda hata, nedeni; aldığın coininin alım emirleri senin alacağın limiti 2-3 kademede satmaya elverişlimi? Bunada bakmak lazım, değilse hiç almam, isterse uzaya gitsin, ethfi ve eigen bu konuda bana uygun coinler.
Avaxcan44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Hayırlı geceler
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Aynen öyle, piyasaya yeni girdiğim halimi hatırladım:)))
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Piyasanın ağası dururken maraba alınırmı? Ama biz aldık/alıyoruz.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Bende vadeli yok, aslında düşüş tahminim iyide rakam olarak belirleyemiyorum, o yüzden spot devam.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()2 coinin toplam yüzdesi 5, biraz yüklü olduğum için günübirlik kâr iyi, nedense bugün çok bunalttı piyasa. Bereketini gör.
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Gündüz senin 500-1000 arası mesajını kaçırmışım, geceyi takip edecem, Mart tan beri sadece ethfi ve eigen alıp satıyorum.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Her zaman şükrederim üstad, kârıda azımsamam normalde, şuan 2 coinde 5 işlem parasına kapattım. Bugün bezginlik geldi.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()8 saatte %3 kâr?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()O zaman bekleyim 21 i, %1 kâr var:)))
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Uyuz yine uykuya daldı, shortçular bi el atın uyuza da uyansın!
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Sen yazınca aldım, ama btc nazlanıyor gibi.
Emre_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Daha alta inmezse nokta atışı, tbklr:)))
Emre_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Sağolasın üstad, duruma göre hareket diyorsun.
Emre_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()19 sonrası gidişat hakkındaki düşüncen nedir üstad.
Emre_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Sağol ablası, biraz daha kâr almaya gidebilirdim, ama garantisi yok, garanti olan eldeki kâr ve korumak lazım.
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()btc 4h da uyumsuzluk var, 19 a kadar 118.300 üstüne çıkamazsa sıkıntı olabilir, ethfi ve eigende de 4h uyumsuzluk var, ethfi 1.205 den, eigen 1.44 satılmıştır, biraz takip edecem, gidişata göre heryerden tekrar alırım, ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Sağlık olsun, sen yine alırsın, benim coinler Fib 0.3882 direnç üzerindeler, Altın a düşecek olurlarsa satarım, yoksa gittiği yere kadar devam.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()2 gün önce benim spotun stobunu patlattı:))) vadeliyi ham yapıyorlar, akşam aldıklarıma stop koysaydım yine patlardı gibi, çok fena bir tezgahın içindeyiz üstad.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)