Üye adı:ögretmenx
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:858
Üye puanı:256
Takipçileri:88
Takip edilen:106
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()dolar 6.60 a indiğinde 356 dan 396 ya çıktı. Eğer mantıklı bir hesap yapıyorsam 400 ü geçecek bu sefer ama 420 yi beklersek bu sefer yine 400 ü göremeden indirmişlerdi o pik noktasını bulmak lazım
Srahmet23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Bu sefer 396 yok geçecek bence 411 de olabilir grafik incelemeye çalışıyorum tekrar geri dönüş yapacak çünkü pik noktasından çıkmam lazım bu sefer
Atak01 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Tam yükselecek diyoruz powel amcaya çarpıyoruz inşallah yükselecek benim de beklentim bu
Atak01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()En yüksek 6.84 mü gördü
Atak01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()dolar niye tekrar düşüyor powelin konuşmasından mı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()tfx bozdu işi makas aralığı 2 den aşağı değil Kuveyt daha mantıklı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()6.82 direncini geçemiyor yine
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Aynen mantıklı karaborsa yapıyor olabilirler
Teknik_md için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Vergilere rağmen bir günde 10 TL yükseldi 395-400 aralığı tekrar gelecek uygun bir yerden çıkarım
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Arkadaşlar yatırım hesabımdaki bakiye fon olarak değerlendirilsin ne demek yatırım hesabı açıcam ama hangi seçeneği işaretlemek gerekiyor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Dün söylemiştim dolar düşününüz tamamladı diye izleye izleye çözmeye başladık mantığı :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Hocam Hisse senetleri düştüğünde direk girmek mantıklı mı düşse bile girilir dediğiniz sağlam hisseler var mı
DOW için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Arkadaşlar islam Memiş Altın da başka tür vergiler gelebilir diyor haftaya başka ne vergisi gelebilir altın hesabından vergi alabilirler mi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()dolar sanırım tamamladı düşüşü inmeyecek artık dolar yükseldikten sonra da onsu yükselteceklerini düşünüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()6.72 ye kadar gelmiş 6.50 çok bariz ons da düşük kapattı 1680 e inerse 350 çok net görünüyor aylarca bunun için bekledim TL de kalmaktan korktum şimdi 30 TL yukardan nasıl aldım çok kızıyorum kendime
573857 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()350 lere ineceğini bilmek çok üzüyor beni :(
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Ben de anlam veremiyorum mantıklı hiçbir açıklaması yok. salgın var her yerde rezervler azalmış dış borç kabarmış ama dolar düşüyor. Demek ki karı gördün mü çıkacaksın. geç oldu ama anlamam
Atak01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Kredi çekeceğim tekrardan bir miktar daha Altın alıp ortalama düşürürüm en azından
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()İslam memişi kötüledik ama haklı çıktı düşüşü bayrama getirecekler dedi. Selçuk geçeri dinliyorsun islam memiş haklı çıkıyor. Memişi dinliyorsun geçer haklı çıkıyor. Psikolojim bozuldu
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Anladım hocam çok sağolun bu bilgiler çok işime yarayacak. ben aroon, bollinger ve rsı bakıyordum ama. Bunlardan ema ve rsı en net bilgi verenleri sanırım. teşekkürler tekrardan
DOW için cevaplandı (yorumu göster)