Üye adı:ögretmenx
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:858
Üye puanı:256
Takipçileri:88
Takip edilen:106
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Tarım verisi beklenenden yüksek geldi dolar ne olur
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Sen 355 bekliyorsan kesin gelir:)
Olmassa_içelim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()6.69 la kapattılar ertesi sabah kesin düşecek derken herkes geri yükselttiler demek ki kapanışların da bir önemi yok vay be
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Alım yaptığın zaman haber et bize çok yüksekten aldım 10 bin daha attım kenara onları en alttan alayım da dengelerim inşallah:)
Olmassa_içelim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Arkadaşlar ev kredisi ne zamana kadar devam edecek bilgisi olan var mi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()İki hafta önce gaplı açılış yaptığında Çin alırsa Amerika satar dediniz sizi dinleseydim zararımı kapatmıştım :)
____Su______ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Yine haklı çıktın tebrik ederim :)
Olmassa_içelim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için ögretmenx yorumu ()Alım yaptığınız an yazarsanız buraya sevinirim
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için ögretmenx yorumu ()Anladım hocam sağolun
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için ögretmenx yorumu ()Benim elimde biraz TL var dolar ya da sterlin almayı düşünüyorum ne tavsiye edersiniz ne zaman alım yapılmalı ya da hangisi mantıklı olur
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için ögretmenx yorumu ()Siz alım yapmıştınız sanırım değil mi 8.48 den
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Kuveyt Türk 6.76 dan dolar satıyor özel kurda yok niye böyle
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Yarın dolar 6.60 ons da düşerse Gram 358 olur rahat
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()6.74 ün Altın a inemiyor sanırım
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()sterlin bile yükseldi bu kadar olmaz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Ons yükseldi ya azıcık dolar ın fırsat bilip düşmesi lazım. bütün psikolojimi bozdu dolar bu sefer 6.60 lara düşer
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Ons kaç kez destek verdi dolar daha ne kadar bekleyecek ons 1800 iken dolar tekrar 7.20 olmalı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ögretmenx yorumu ()Hadi bakalım kazanırsan haber ver ben de adım atarım belki :)
Atak01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ögretmenx yorumu ()Sen cesaretlisin en azından ben de onda yok :)
Atak01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ögretmenx yorumu ()Eos düşmüş biraz baktım da viop da kaldıraç olmadan gram alınıp satılıyor mu acaba vergi yok diyorlar:) ne durumdasın düştü mü yoksa
Atak01 için cevaplandı (yorumu göster)