Üye adı:ögretmenx
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:858
Üye puanı:256
Takipçileri:88
Takip edilen:106
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()altın dan vergi mi alınacak arkadaşlar haberlerde öyle bir şey yok
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()5 6 ay bekleriz artık yükselişi
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()ABD hep satış yapıyor bir kez abd açıldığında yükseldiğini görelim
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Alırken uygulanıyor peki 100 gramdan fazla satarken de valör uygulanacak mı
tolga06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Valör ne demek biri açıklayabilir mi bu haberin türkçe mealini :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Evet Amerika faiz indirimi yapınca da böyle olmuştu önce düşüp sonra çıkıyor
SEKİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Faiz indirimi gelince artması gerekmiyor mu neden düşüyor?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()usd yi hiç kimse alıp satmıyor mu neden aynı fiyatta sabit çok ilginç
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()7.26 dan buraya kadar inen bir dolar var
ferdideniz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Ben de 383,70 den tersteyim tfx fiyatı. dolar da 6.60 6.50 bekliyorum kademeli gireceğim. Ama bunun için Altın dan çıkmak gerekiyor. Dolar yarın 6.60 a düşerse direk çıkış yapamayacağım umarım dolar yarın da sabit kalır ons da biraz yükselir
Alisahin80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()1800 lere giderse satarım o zaman ordan bir satış yer mutlaka
Alisahin80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()En son geçen senelerde 1920 lere çıkmış demişti bir kaç arkadaş burda ons için o senede önemli bir şey olmuş muydu? Yani böyle bir zamanda o seviyeleri bile geçebilir o zaman
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Ons 1740 lara Demir atmışken çıkmak çok mantıklı gelmıyor usd yukarı atak yaparsa TL de kalanların canı yanar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Kesinlikle öyle haklısınız
Terstekalan_kız için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Bilsek burda işimiz ne
Moran45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()dolar direk 6.40 lara kademeli inmez heralde bir tepki yükselişi yapsa da 6.85 lere çıkış yapsak
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()O zaman sterlin de zor dediğin 7.80 ler gelecek )
Salihozdogan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()İnşallah sonuçta herkes burda ekmeğinin peşinde
EOD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()dolar bir tepki yükselişi yapar mı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Ben 383 den aldım 381 satış gelse çıkıp dolar a geçeceğim zaten ama zor gibi yarın dolar böyle giderse 6.60 olur gramda 372 lere kadar düşer
Salihozdogan için cevaplandı (yorumu göster)