Üye adı:Lale_44
Kayıt tarihi:19 Kasım 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:1296
Üye puanı:160
Takipçileri:17
Takip edilen:47
Baktığı sayfa:ASRN - Altin.in üye profili (15.6.2026 22:16:11)
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Öyle olsun... ; ))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()İyi şirket olduğunu biliyordum ama takip etmediğim için sattım iyi çok şükür sasamiz var THY bu endeks te sallarsa ben olsam acımam agesa ya bı bak :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Kolay gelsin şimdiden:))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Korkuyorum yeni bı şey almaya ; ))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Gözüm üzerinde BIST 472 Altın da kapanış iyi değilmiş içimden bı ses şimdi değil diyor:( bı endeks yorumu alalım:))Bizimki köye gitti kayısı dikecek becerebilirsee ...
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Hep birlikte inşallah:)) YUSUF arayı çok acıp özletme kendini sen burada sayılı, emeği minnetsiz şahane bir üstadsın:))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Takipçinim ölur mu baktm belki bu gün sattin diye düşündüm yarın Mia alicam 6.7 k lık hektasa ekleme yaptım sonumuzz iyi bı düzeltmede ne zaman
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Baremm i ne yaptın bu sabah brsan aldım
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Ben emir girdim vermediii
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Karsan alalim mi
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Amiiinnn inşallah
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Yaaa Yusuf ne takıyorsun sanki gelir umarım gelir de barışırızz :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()İyi akşamlar toprağım.. İyi gidiyor BIST maşallah çevremdeki bı çok insanın biste giriş yaptığını duyuyorum hayra mı yoksa.. ne dersin?
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Hahaa seninle başa çıkamam ben baştan söylemiştimm :)) ikisi değerli biri lazım...
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Bana lazımsın eee
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Hahaha yıkılmadık ayaktayız biz ne düşüşler gördük yine de vazgeçmedikkk plan yapmıstim ama bakarsın tutar yaa :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Hayellerimiii yıktınnn :(
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Her zaman o sıralar BIST güzel satış oluyorr tabi yirmi besi gibi toplamaya baslarım
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Aralık 10 ben vınnn tabii daha önce dediğin olmazsa.. umarım olmazzz
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Yaaa bı şey satar alırim belkiii smrtg yarın satabilirimm gözume batıyoo
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)