Üye adı:Lale_44
Kayıt tarihi:19 Kasım 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:1296
Üye puanı:160
Takipçileri:17
Takip edilen:47
Baktığı sayfa:ASRN - Altin.in üye profili (15.6.2026 22:16:11)
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Zamanında yazmıstim 20 küsürattı takan kimmm.. ; ))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Öz güven tavann...
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Konu: Sasa- hekts
Bı sorayım hayırsız Yusuf cevaplamaz ama ben sevidim cici gibii... :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Konu: Sasa- hekts
Ortak olalım demstm yanlış olmuş ilk defa benim icadim , arz hisselerinde mutlaka biraz bırakırım portföyüm uzunnn belesss kâr edersen ortağız zarar edersen senin zararrr...
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Konu: Sasa- hekts
:)) yarın son aldıklarını göndereyim.. Ayrılma bı yere... segyoo gel orak olalım tam senin istediğin gibiii her gün tavan olmaz ucuz... Al istee
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Hektaş la hareket etmesi de ayrı.. MMC mi neydi o na mı hazırlık:((
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Evet çitilleri 45 den almış 200 kok dikti Sabah ın 6 sında şalvarı giyip iş başı yapıcaz 135 kök önceden var onlar büyük... köylü olcaz huzurrr... :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Toprağım Sasa ya kırgınım :)) ya nasip diyeyim o zaman... :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()713 lot önceden olan bu gün ve yarın yarısı kadar alayım diye düşünüyorum iyi bı tepki gelmesi lazım en az yüzde 15 bilmiyom işte fikrin ne
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Yaa öyle mi tepkide çıkayım son aldığımı...
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Bu gün aldığımın yarın iki katını alicam hep düşmeyecek bu herhalde:)
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Satmak değil de ekleme yapayım demiştim tepkide son aldığımı çıkmak için:)
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Haklısın Sasa dan bahsediyorum toprağım ama kararsızim bakalim
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Tabiki sonradan aldığım lotu satayım diyorum... önceki sabit kalacak..
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Bı arkadaşın abisi borsacııı eski kurtlardan dün aradı hepsini sat 10 gün bekle dedi bilmiyorumm elim gitmedi nasip yaşayacakmışım)
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Toplasınlar bekleriz :) İyi oldu dikenn ustundeydik en azından olacak olan oldu gerisi nasip...
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Olacak demi aldığımızı biraz vereceğiz bı yerden dün tüyo geldi ama kaçmadım :)
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Hoş geldin Yusuf:))
yusupcuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Bence de..
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Emojilerde nazar boncuğu yokki atalım :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)