Üye adı:Lale_44
Kayıt tarihi:19 Kasım 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:1296
Üye puanı:160
Takipçileri:17
Takip edilen:47
Baktığı sayfa:ASRN - Altin.in üye profili (15.6.2026 22:16:11)
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Geri tabann Barma yı sevdin hayrını görrr sabrına hayranım..
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Bu gün GYO da stop oldum, Ah umarım ben de bir gün öyle söylerim. Tesekkur ederim beraber inşallah:))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Aynen umarım ben de sabrı öğrenicem aldım bu gün bereketli olsun:))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Öyle yaparım iyi akşamlar görüşürüz:))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Hahaa GYO dan bahsettim 5,20 mi zannettin diye düzeltmesini o yüzden neyse boş ver THY alıyorum Sasa yı takip ediyorum :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Bisin.. keşke düşundüğun olsaa.
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Arkadaşın abisi sabah Yarım saat bı şey alma bak bı dedik... Düzeltmeyi 520 de bekliyormuş:))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Tmm yarın öyle yapayım gerdi beni
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Olabilir..
LaytonFrux için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Stoplu mu gideyim kararsızım )
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Öyle yapayım koşanlar korkutuyor beni :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()GYO ları çıkayım mı ne dersin
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Thy alayım biraz stres yokk ağır ağırr
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Asuzu gibi olur diye korkuyorum gerçi onu gurup çıkarmıştı..
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Al de alayım o zaman:))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Almadımm yarısıni ne zaman yükseliş trendine girerse o zaman cesaret edemedim :(
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Fatihcimmm şu an odak noktamız Sasa dan ettiğim kardan zararı baya çok başka yerden çikarmak... kâğıt Bul Sasa biraz dinlensinnn :))
Mavimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Korkutma beniii abooovv sen Akçadağlımısın :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Sabırlı yatırımcısınn kazanmayı hak ediyorsunn her şekil kazanırsın...
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Hahaa benim hesaptaki para artmadıktan sonra ne yapayım ben.. :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)