Üye adı:Lale_44
Kayıt tarihi:19 Kasım 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:1296
Üye puanı:160
Takipçileri:17
Takip edilen:47
Baktığı sayfa:ASRN - Altin.in üye profili (15.6.2026 22:16:11)
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Neee mesala ben Sasa yı tekrar alıcam yarısını..
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Saf degistirelim en azından riski azaltmak adına
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Toprağım artık Ereğli seviyorum Sasa eee Ereğli cici çok vefaliyimdır sevdiğimi hiç bırakmam ; ))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Evet duroyoo nasip inşallah:))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Öyle yapayım
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Sasanin yarısını gönderdim diğeri tepkide
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Teşekkür ederim
2_3_5murat_İMparator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()İyi günler hocam Sasa için bir yorumunuz var mı..
2_3_5murat_İMparator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Hisseler de bı tuhaflık var sanki, ya da normallesmee ... Hepimizin yerine öp ama dikkatli ol yemesin seni ayar sızlastı.. :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Toprağım Sasa bizi öpecek mi neee.. :)ya iyi bı silkeleme ya da güzel bekleyecek ne diiisinn
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Günaydın, çok geçmiş olsun..
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Düsüneyim bı benim senin gibi sözcük dağarcığım geniş değil... Hazır cevapta değilim baya bı düşünmem lazım.. )
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Kendi icadım gerçekkk inanma.. sen yarın 1 k al bari içinde tuzun olsunn... :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Çok şükür kıymetimi bilen yok... :))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Cevabınız için teşekkür ederim çelik Hocam.. :)
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()İyi akşamlar Hocam Sasa almadiniz anladık da bari su şortu.. :)) demesydiniz biz küçük yatırımcılar panik yapabiliriz ; )) bı de hocam 4 TL den 160 Lara giden cante hakkında ne düşünüyorsunuz ucuz mu ve ya gesan bunlar Sasa dan daha iyi şirketler mi gerçekten merak ediyorum..
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Tabiki hocam çok teşekkür ederim:))
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Şu sıralar ne yazsam yanlış yzyrom Sasa pisikoljimi bozmuş hktm de alışığım ama Sasa dan beklemiyordum gerçi düzeltme yapmadan nasıl çıksın
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Evet bilmem miii dünkü sorduğun yeşil boğa ama senden sonra geldi bilmenn
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()İyi günler hocam sizden çok rica etsem bı segyo ya bakarmısıniz hakkınızı helal edin yorucam sizi düşünceler iniz bizim için çok değerli:))
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)