Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20172
Üye puanı:3394
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()1 dolar 1 TL olacak:))
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Böyle zamanda alım satım çok risklidir. Alırsın terse düşersin satarsın ardından bakarsın. En iyisi al yat mantığı. İki haftadır alım için 5.60 bekleyenler hala bekliyorlar mesela.
Tırolgibitrol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Piyasa küçük yatırımcıyı her zaman ters köşe yapar ki tombul parmaklar kazansın. Onların kurduğu oyunu oynuyoruz
Tırolgibitrol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()dolar 9 lira olmadan yükseliş trendine girdiğine inanmam:))
kardas2327 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()5.70.5 bekleyen bir arkadaş vardı galiba? Nerede o?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()5.68 e dönmesin sonra
Senaralist___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi de anlaşmanın adı nedir? Hangi ülke ile ne zaman imzaladık? İmzalanan anlaşmalar mecliste kabul edildi mi?
4murad için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hangi anlaşma bu?
MhoFy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben şahsen dolar 9 lira olmadan yükseliş trendine girdiğine inanmam ve alım yapmam:)))
muratçınar36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()192 milyar DTH var ben olsam bende silkelerdim. Ne düşerse kar olur:))
dtmustafa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()O meşhur düşüş geleneksel oldu. Geçen hafta olmamıştı sadece:))
Sinister03 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Çelik bey 46 milyarlık batık kredi için devlet topu bankalara attı. Batık kredi miktarında artış yaşanabilir mi? Malum konkordatolar artışta
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet bu konuda haklısın kaç kişinin canını yaktılar hala da devam ediyorlar. Özellikle Selçuk geçer manyağı.
Gencay10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hemen dövizini boz diyor kısaca
Zararkeşşş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()A haberi yeni kapattım kardeş :))
sologuitar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Polyanna seni kıskanıyor
Alperen_05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Tamam hemen gidip bozdurayım pazartesi alttan alayım:))
LorDofSucuKs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Dövizini çekip yastık altı yapacaksın. İstedğinde fatura kuyruğu gibi kuyruğa girip bozacaksın
Power5645 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Artık dip rakamlar 5.65 ve üzeri. 5.50 ler faiz indirimlerinden önceydi.
Zazaselo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()@tekniko06 MB nın dövizde zorunlu karşılıklar hamlesi hakkında neler düşünüyorsun?